Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Kaspen propaguje elektromobily Volkswagenu spotem i webem

Na web o elektromobilitě VW láká spot kombinující archiv automobilky a nové záběry.

  • 18. 07. 2019 16:40

Ke globálnímu představení platformy elektromobility Volkswagen ID. spouští české zastoupení značky vlastní kampaň. Ta si dává za cíl vyvolat zájem a představit Volkswagen jako přirozeného lídra přechodu na elektrický pohon v Evropě. „Kdo jiný by totiž měl přinášet revoluční, ale zároveň kvalitní a praktické elektromobily než značka, která založila celé segmenty aut, která už od 70. let 20. století vyrábí symboly automobilismu v Evropě jako Passat či Golf a která je i dnes největší automobilovou značkou kontinentu?“ ptá se agentura Kaspen/Jung von Matt. Ta vytvořila televizní spot, jenž vznikl jako kombinace archivu koncernu Volkswagen a dotočených záběrů pod režijním vedením Jana Zajíčka. Součástí kampaně je taktéž digitální ID. Hub, který představuje koncepty vozů ID. i celou platformu a plánovanou infrastrukturu.

Zas a znovu
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
Produkční agentura
Značka
Obor
Mediamix