Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

„Kaufland osobně.“ Řetězec v reklamě oslovuje zákazníky křestním jménem

Prodejce nasazuje komunikaci určenou pro celý letošní rok, její motto zní Kaufland osobně.

  • 30. 01. 2020 14:55

Kaufland: Moje první volba (Effectivity)

Kaufland: Moje první volba (Effectivity)

Moje první volba
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
28. 01. 2020

Německý obchodní řetězec Kaufland nasazuje v Česku novou kampaň Moje první volba od slovenské reklamní agentury Effectivity. Kampaň startuje 29. ledna a s nejrůznějšími obměnami bude tvořit základní kostru komunikace značky po celý rok. Hlavní myšlenka celé komunikace zní Kaufland osobně. „Naše zákazníky oslovujeme jejich křestním jménem a ke každému z nich přistupujeme osobně, neoslovujeme anonymní dav,“ naznačuje princip kampaně Renata Maierl, tisková mluvčí místní pobočky Kaufland Česká republika. Kaufland byl loni v Česku druhým nejsilnějším zadavatelem inzerce v hodnotě 1,65 miliardy Kč, což podle monitoringu Nielsen Admosphere bylo o 4 % míň než rok předtím. Na prvním místě ho přitom loni vystřídala Alza.cz.

„Začínáme s Janou. Jana je v Kauflandu opravdu pravidelnou zákaznicí, protože je to jedno z nejoblíbenějších jmen v republice. Zaměstnanci Kauflandu připravují všechno zboží s láskou, pečlivostí, a osobním nasazením pro každého našeho zákazníka. Ať už je to Jana, Jirka, Lucie, Martin či Jakub,“ tvrdí mluvčí.

Kaufland: Moje první volba (Effectivity)

Kaufland: Moje první volba (Effectivity)

Křestní jména budou ve vizuálních výstupech kampaně postupně přibývat. Při použití nejfrekventovanějších 30 jmen Kaufland jmenovitě osloví až 4,5 milionu zákazníků. V komunikaci se také objeví skutečná jména zákazníků. „Unikátní na kampani je i fakt, že všichni, kteří v reklamním spotu představují zaměstnance Kauflandu, jimi skutečně jsou. To dokazuje, že se firmě stále víc daří pozitivně propojovat zaměstnance se samotnou značkou,“ dodává tisková mluvčí.

Kampaň Moje první volba jako nosný komunikační koncept značky Kaufland pro stávající i budoucí období bude mediálně silně podpořen. S osobním přístupem k zákazníkům a orientací na kvalitu, čerstvost a příznivé ceny se zákazníci setkají přímo na prodejnách, v denním tisku a časopisech, online či na venkovních reklamních nosičích. Hlavním pilířem zůstává televize. Hudbu ke kampani složil Václav Noid Bárta, který je i součástí Mojí první volby. Melodie bude slyšet v televizním spotu, rádiích, online, ve videoklipu i při dalších doprovodných aktivitách.