Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

„Kde jste byli, když…“ CNN Prima News ještě nevysílá, pokračuje ale ve své propagaci

Chystaný zpravodajský kanál televize Primy pandemii koronaviru ke startu zatím nevyužil. Přesný termín začátku vysílání televize stále tají, ale v další fázi kampaně slibuje „již brzy“.

  • 01. 04. 2020 16:10

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

CNN Prima News: Kde jste byli, když... (Espresoo Communication)

Buďte u toho!
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix

Chystá zpravodajská televize CNN Prima News ohlásila, že v marketingové kampani před spuštěním vysílání přechází z fáze teasingu, jejímž hlavním motivem byl mikrofon, do fáze stavějící na zásadních momentech, které ovlivnily běh světových dějin i českého národa - havárie v Černobylu, pád berlínské zdi, 17. listopad na Národní třídě, hokejové Nagano, útok na newyorská Dvojčata, záplavy v Česku. Jejich připomínkou chce zdůraznit rychlé a přesné zpravodajství CNN.

„Byla to CNN, která jako první přinesla zprávu o výbuchu černobylské elektrárny, v přímém přenosu ukázala havárii raketoplánu Challenger a také detailně informovala o pádech komunistických režimů ve střední a východní Evropě. A podobně bude kanál CNN Prima News už brzy provázet diváky sedm dní v týdnu významnými událostmi doma i ve světě,“ uvedl ředitel Primy Marek Singer. Přesný termín startu Prima stále tají.

„Prakticky každý ví, kde byl a co dělal, když teroristé zaútočili na Světové obchodní centrum. Prakticky každý si pamatuje chvíle, kdy naši hokejisté vyhráli zlatou medaili v Naganu. Podobné okamžiky a emoce bude brzy zprostředkovávat platforma CNN Prima News,“ doplnil marketingový ředitel Primy Aleš Pýcha.

Na reklamní kampaň k uvedení CNN Prima News televize vynaloží řádově desítky milionů korun a bude to dosud největší kampaň Primy, řekli agentuře ČTK zástupci televize.

Kreativní koncept kampaně pochází od agentury Espresoo, v jejímž čele stojí Eda Kauba, dlouholetý kreativní ředitel Euro RSCG, Havas nebo Ogilvy, a Vilém Kabzan. Část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem, kreativním ředitelem Saatchi & Saatchi. Základní grafickou výbavu připravovalo americké studio Renderon, které pracuje pro televizní giganty jako ABC, NBC, FOX a právě CNN. Na postprodukci pracoval tým audiovizuálního studia Department pod vedením Michala Paciny.

„Multikanálová kampaň současnou fází nekončí, a i v dalších týdnech bude dál nabírat na intenzitě,“ uvádí Prima.