Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Když jde o jídlo, myslíme na vše.“ Billa má novou komunikaci na další tři roky

Výběr, původ, kvalitu a čerstvost jídla zdůrazňuje řetězec v nové komunikaci od McCannu.

  • 26. 08. 2020 12:45

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Obchodní řetězec Billa spouští v Česku dlouhodobou strategickou kampaň, v níž hodlá zdůraznit svou širokou expertízu v potravinářském oboru. Hlavními argumenty komunikace jsou kvalita a čerstvost nabízených potravin, jejich původ, široký výběr a také vliv potravin na zdraví konzumentů. Kampaň čerpá z fakt o jídle ze spotřebitelských dat, výzkumů a studie ze zahraničí, k nimž Billa přidala vlastní výzkum. Konkrétně je podkladem kampaně 42 zjištění.

Při vytváření kreativního konceptu, jehož autorem je agentura McCann Prague, vycházeli tvůrci hned z několika zdrojů, konkrétně Českého statistického úřadu, kvantitativního výzkumu společnosti STEM/Mark a americké studie Environmental Persuaders and the 200 Daily Food Decisions Cornellské univerzity. Z těchto výzkumů vyplývá mimo jiné, že lidé myslí na jídlo až 226x denně, ať už vědomě, či nevědomě. Fakta se propsala do nového claimu Billy Když jde o jídlo, Billa myslí na vše.

„Kampaní chceme změnit přístup zákazníků ke kvalitním potravinám. Kvalita a čerstvost mají být pro každého samozřejmostí,“ říká marketingová ředitelka Lucie Průšová. „Billa je obchodní řetězec, který potravinám rozumí a je dostupný všem. Rozumí potřebám svých zákazníků, a proto zde naleznou široké portfolio produktů vhodných například na speciální diety a intolerance. Má ve své nabídce velké procento vysoce kvalitních privátních značek, které dál rozvíjí a které se postupně blíží cíli dosáhnout 30% podílu do roku 2025.“

Strategická kampaň se prolne do všech komunikačních kanálů. Postupně budou nasazovány televizní spoty, kampaň se propíše i do dalších médií, jako je online, tisk, venkovní reklama a samozřejmě i do obchodů. „Novou komunikací Billa spouští dlouhodobou platformu, skrze niž bude nadále budovat a potvrzovat svou roli experta na potraviny a jejich kvalitu. Díky námi provedenému výzkumu máme také mnohem víc možností, jak našim zákazníkům nabízet to, co opravdu chtějí a co je pro ně při nákupu potravin důležité,“ věří marketingová ředitelka.

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Billa: Když jde o jídlo, myslíme na vše (McCann Prague)

Když jde o jídlo, myslíme na vše
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
26. 08. 2020