„Když nemáte Ťapku, zkuste naši apku.“ České dráhy nasadily Trojana jako nimroda

Jednoduchý nákup jízdenky propaguje spot od agentury Havas, v režii Ondřeje Trojana.

  • 14. 06. 2021 00:00

Vyhnout se frontám při nákupu jízdenky nebo najít rychle nástupiště, to je díky mobilní aplikaci Můj vlak otázka chvíle. A právě na aplikaci lákají v novém spotu České dráhy. Nová kampaň od agentury Havas představuje tentokrát Ivana Trojana v roli despotického nimroda, který využívá svého cvičeného psa k nákupu jízdenek. Ve spotu se objevil i herec Jiří Maryško.

Jednoduchost cestování vlakem
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 06. 2021 - 30. 06. 2021
Mediamix
Protagonista
Creative director
Creative director
Art director
Account director
Production manager