Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

KFC tu slaví 25 let kampaní od Dark Side. Připomíná vypalování CD, hada, tamagoči

Kyblíky a pak twistery rychlého občerstvení KFC se budou ukazovat u dobových fenoménů.

  • 05. 08. 2019 14:35

25 let KFC (Dark Side)

25 let KFC (Dark Side)

25 let KFC (Dark Side)

25 let KFC (Dark Side)

25 let KFC (Dark Side)

25 let KFC (Dark Side)

25 let KFC
Kreativní agentura
Značka
KFC
Klient
Nasazení
01. 07. 2019

Síť rychlého občerstvení KFC si letos připomíná 25 let přítomnosti na českém trhu. Agentura Dark Side pro KFC připravila taktickou kampaň zaměřenou na dvě největší kategorie z jejího portfolia – kyblíky a twistery. Hlavní myšlenkou je připomenout trendy, které během uplynulých 25 let zasáhly Česko, na které má spousta Čechů příjemné vzpomínky, ale které už zmizely v propadlišti dějin. „A zároveň s nimi ukázat produkty KFC, které nás už tehdy provázely a které si můžeme stejně vychutnat i dnes. Zadáním bylo připomenout nejen samotné výročí, ale zároveň i hlavní hodnoty KFC - kvalitní suroviny, skvělou chuť a to, že jídlo v restauracích připravují přímo na místě skuteční lidé a nejde o nějaké polotovary,“ vysvětluje Šárka Dvořáková, account director Dark Side.

V první fázi, která se zaměřila na kyblíky KFC, si tak koncept vzal na pomoc třeba tamagoči, klasický tlačítkový mobilní telefon nebo podomácku vypalovaná cédéčka. V druhé fázi zaměřené na twistery to budou hokejové kartičky nebo kinofilmy do analogových fotoaparátů. Kampaň provázela v červenci soutěž o 20.000 plechových kyblíků KFC, v srpnu to bude společně s Pepsi soutěž o party za milion kdekoli na světě.

Kampaň je k vidění od července na venkovních nosičích, online a je doplněna reklamním spotem, který běží na stanicích televizí Prima, Barrandov a Óčko. Zároveň se promítla i do komunikace KFC na sociálních sítích, která během léta představuje ve spojení s produkty právě věci a činnosti, které Česko provázely během uplynulých 25 let a které mnohdy zmizely v nenávratnu. „Během přípravy kampaně jsme se opravdu pobavili nad tím, na kolik fenoménů jsme si za poslední dvě dekády dokázali vzpomenout. A zároveň jsme – přinejmenším pocitově – zestárli o dalších pár let, když jsme museli mladším kolegům vysvětlovat, jak otočit pogy, jak přetočit kazetu nebo proč mluvíme o 24 fotkách z dovolené,“ dodává kreativní ředitel Dark Side Vojtěch Raiman.