Kláštorná Kalcia rozvíjí svůj příběh v druhém televizním spotu od WMC Grey

V tajemném světě odkazujícím na slovenské mýty a reálie k čarodějce přibyli král a kovář.

  • 13. 05. 2021 13:00

Po dvou letech přichází značka minerální vody Kláštorná Kalcia s navazujícím spotem, který diváka opět zavede do mystického světa na pomezí fantazie a reality, inspirovaného legendou z Turčianské doliny, kde Kláštorná pramení. Příběhu znovu vévodí tajemná čarodějka. Jako strážkyně pramene nyní probudí i sílu vápníku, díky němuž nabude opět sílu vyčerpaný král vracející se z boje.

I tentokrát se o kreativu postarala agentura WMC Grey ve spolupráci se Stink Films. Na režisérské křeslo se usadil pařížský režisér Louis Nieto, který stál u zrodu magického světa Kláštorná Kalcia. Značka spotem pokračuje v upevňování svého působení na českém i slovenském trhu.

„Do spotu jsme tentokrát chtěli dostat více mužnosti a ukázat tak sílu Kláštorné Kalcia. Do děje jsme proto zakomponovali dvě nové postavy – krále a kováře. Ve spotu se znovu objeví také postava čarodějky, která je v ději klíčová a díky ní příběh znovu získává tajuplný rozměr,“ uvádí Ivana Králiková, senior brand manažerka Kláštorné Kalcia. Na to nový spot reaguje posunem od archetypu magician směrem k hero.

Tajemný svět se opírá o slovenské mýty i reálie. Uhrančivost příběhu opět doplnil sbor Lúčnica, pro níž skladbu napsal irský skladatel Steven Lynch.

Kláštorná Kalcia

Klíčový vizuál kampaně

„Spojení značky Kláštorná Kalcia s jejím hlavním benefitem, obsahem vápníku, se nám daří už dva roky přetavit do celé naší komunikace. Znalost značky a tohoto atributu se stále zvyšuje a produkt si postupně získává srdce spotřebitelů letos druhým rokem v Česku, a už třetím rokem také na Slovensku. Loňské prodeje překonaly naše očekávání a cíle, které jsme si stanovili,“ doplňuje brand manažerka Králiková.

Nový televizní spot doprovází intenzivní PR kampaň zaměřená na význam vápníku v minerálních vodách a jeho spojení s fyzicky náročnými aktivitami. Stejně jako loni zveřejní Kláštorná Kalcia žebříček Dříč roku, v němž vyhodnocuje ve spolupráci s odborníky a lékaři fyzicky nejvíce namáhavá zaměstnání. Tento rok měřila náročnost tradičních českých a moravských řemesel – kovářů, tesařů, kameníků nebo sklářů. Komunikaci pro značku Kláštorná Kalcia v Česku zastřešuje AC&C Public Relations.

Magická síla vápníku
Kreativní agentura
PR agentura
Produkční agentura
Nasazení
02. 05. 2021
Mediamix
Creative director
Strategie
Art director
Account director