Národní galerie reklamy
Auto*mat
- Škoda Auto ukazuje u hokeje nové logo a spoty s rolbařem Zbyňou z Lajny
- „Vemte televizi na vzduch.“ Martin Hofmann propaguje Vodafone TV v novém
- Outbreak vytvořil další několikaminutový spot pro zdravotní lůžka Linet
- „Oklepeš se ze všeho.“ Výrobce triček CityZen spustil televizní kampaň
- Místo Kingswoodu bude Jablečný cider, Frisco přidává také koktejlový Fiztonic
- Na čerpací kampaně MOL bude „dohlížet“ Jiří Langmajer, jako „šerif čerstvosti“
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Malá novela prošla, velká už připravena
Poslanci schválili změny ve výběru rad televize a rozhlasu, začnou ale platit až po volbě šéfa ČT

"Střídání generací je tady"
Dita Stejskalová předává řízení PR oddělení Ogilvy Václavu Rambouskovi

Těsnou většinu drží vládní pětikoalice
Jana Gáborová obhájila členství v Radě ČTK, místo SPD je teď za ANO

Radní zúžili počet uchazečů na pět
Do finále volby šéfa ČT postupují Dvořák, Konrád, Souček, Hřídel a Štern

Sledujte rozhovor Ondřeje Austa
Libuše Šmuclerová: Noviny nejsou jogurty, měly by mít 0 % DPH

V RRTV vydržel necelé dva roky
Daniel Köppl byl odvolán z rady pro vysílání, kvůli střetu zájmů

Scénář a režie: Štěpán Vodrážka
Poradenská KPMG uvede komediální film Auditor

AKA zveřejnila výroční čísla
Investice do reklamy a marketingu loni vzrostly na 130 miliard Kč

Úvaha Pavla Herota z Media Tenoru
Moderátor je strážcem obsahu. Až pak nestrannosti

Uživatelů přibývá, úřady před sítí ale varují