Národní galerie reklamy
Jan Becher - Karlovarská Becherovka
- Škoda Auto ukazuje u hokeje nové logo a spoty s rolbařem Zbyňou z Lajny
- „Vemte televizi na vzduch.“ Martin Hofmann propaguje Vodafone TV v novém
- Outbreak vytvořil další několikaminutový spot pro zdravotní lůžka Linet
- Swiss Life Select spouští svou historicky největší kampaň v Česku
- „Oklepeš se ze všeho.“ Výrobce triček CityZen spustil televizní kampaň
- Místo Kingswoodu bude Jablečný cider, Frisco přidává také koktejlový Fiztonic
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Letos rekordní počet přihlášek
Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž

Turnaj zaujal 4,8 milionu diváků
Mistrovství světa v hokeji letos na ČT sledovalo o půl milionu lidí míň než loni

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Čerstvá data o sociálních sítích
AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Vytvořit holding a jít do zahraničí
Michaela Luňáčková se stala managing partnerem agentury Cognito

Letos Lukačovičova firma čeká stagnaci