Národní galerie reklamy
Nike
- Nešikovný manžel Kotek se loučí s míchačkou, v nové kampani Bauhausu
- „Abyste dokázali vyhrát i sami na sebou.“ Česká spořitelna rozvíjí koncept #silnější
- Ivan Trojan jako Moravák v kampani Českých drah lajkuje nové vlaky
- Vitana nasazuje další reklamu na tekuté bujóny, opět od WMC Grey
- Comtech Can připravil image kampaň energetické skupiny Sev.en
- Ivan Trojan jako Moravák v kampani Českých drah lajkuje nové vlaky

Nová agentura střídá C3
Globus si vybral Mark BBDO pro svůj dlouhodobý komunikační koncept

Sledujte nový rozhovor
David Klimeš: Nadační fond nezávislé žurnalistiky bude průhlednější

Střídání krátce po odchodu Rockaway
Tomáš Braverman po 10 letech v čele Heureky končí, střídá ho David Chmelař

Po dvou letech na volnou nohu
Michaela Papežová odchází z FYI Prague, vedení agentury posílí Michal Marek

Placená televize s novinkami
O2 TV startuje jako hlavní vysílatel hokejové extraligy, přidává show Bomby na ledu

Hlavní novinka vyklízí prestižní slot
Prima přesouvá seriál Eliška a Damián ze soboty na pondělí

Proti velké mediální novele