Národní galerie reklamy
Premier System
- Amnesty nově pracuje s Triadem, kampaň využívá portréty Milady Horákové
- Pražská energetika jde s reklamou poprvé do televize, s pohádkou o klukovi a lišce
- Staropramen uvádí nové 12° pivo, Hynek Čermák připíjí „na život po našem“
- „Cukr nebereme.“ Cognito zajistilo pro Emco propagaci tyčinek bez přidaného cukru
- Skrz.cz spouští svou první kampaň v segmentu cestování, režíroval ji Milan Šteindler
- Slevomat v letní kampani dělá z ozubeného kola ze svého loga kormidlo zážitků

Sitta, Bendová, Málek na Media Brunchi
Nativní reklama podle největších mediálních domů: jak ji dělají Seznam.cz, CNC a Mafra

Nominantka Spolu jedinou kandidátkou
Jaroslava Wenigerová obhájila mandát v Radě ČTK

Televizní rada po roce opět kompletní
Radními ČT se stali Mrklas, Richterová, Novák, Šafařík a Ježek. Volilo se veřejně

Jak na spolupráce na sítích
Influenceři mohou pomoci značkám získat důvěru, která jim chybí

Schůze agenturní rady opět plná emocí
„Co je slušnost?“ Výroční zprávu ČTK provázely Foltánovy dohady s ostatními radními

PR a sociální sítě na 16 trzích v Evropě