Národní galerie reklamy
Regionální organizátor pražské integrované dopravy (ROPID)
- Škoda Auto ukazuje u hokeje nové logo a spoty s rolbařem Zbyňou z Lajny
- „Vemte televizi na vzduch.“ Martin Hofmann propaguje Vodafone TV v novém
- Outbreak vytvořil další několikaminutový spot pro zdravotní lůžka Linet
- Swiss Life Select spouští svou historicky největší kampaň v Česku
- „Oklepeš se ze všeho.“ Výrobce triček CityZen spustil televizní kampaň
- Místo Kingswoodu bude Jablečný cider, Frisco přidává také koktejlový Fiztonic
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Pavel Jína přebírá globální komunikaci
Novou mluvčí českého zastoupení Škoda Auto je Michaela Sklenářová

Letos rekordní počet přihlášek