Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Kofila jde poprvé do televize, se Zaraguzou. Nechá tvořit i studenty

První televizní kampaň čokoládové tyčinky Orionu naváže na digitální z loňského podzimu.

  • 06. 05. 2019 21:00

Hledej originální spojení
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient

Tyčinka z mléčné čokolády s kávovou náplní Kofila čokoládoven Orion potravinářského koncernu Nestlé podpoří letošní kampaní svůj nový positioning. Aktuální kampaň volně naváže na tu podzimní digitální, která představovala Kofilu jako originální spojení kávy a čokolády. Nově se ale značka zaměří na hledání originálních spojení v každodenním životě. Bude kreativně upozorňovat na to, že někdy se stačí podívat na běžné věci jinak, a jejich spojením vytvořit něco nového, nevšedního, originálního. S kampaní, kterou vytvořila agentura Zaraguza, Kofila poprvé vstoupí do televize. Spot v různých formátech využije i v kinech, na YouTube a sociálních sítích. Doplňkem bude vystavení v obchodech, citylighty a online displejová reklama.

Kofila: Hledej originální spojení (Zaraguza)

Kofila: Hledej originální spojení (Zaraguza)

Kofila: Hledej originální spojení (Zaraguza)

Kofila: Hledej originální spojení (Zaraguza)

Součástí kampaně bude i spolupráce s uměleckými školami. Připomene historické propojení Kofily s uměním. Na jaře studenti Střední školy mediální grafiky a tisku a na podzim ti z Katedry designu Vysoké školy umělecko-průmyslová v Praze vytvoří série prací na téma Originální spojení dělá svět krásnější. Výběr z prací bude pak použit pro PR a sociální sítě. „Hlavním účelem spolupráce je vytvoření uměleckých hodnot, které přetrvají a které mají v historii značky významnou tradici. Přidanou hodnotou pak bude získání vizuálního obsahu pro sociální sítě značky,“ vysvětluje Tereza Dvořáková, brand manager Kofily.