Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Kofila jde poprvé do televize, se Zaraguzou. Nechá tvořit i studenty

První televizní kampaň čokoládové tyčinky Orionu naváže na digitální z loňského podzimu.

  • 06. 05. 2019 21:00

Hledej originální spojení
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient

Tyčinka z mléčné čokolády s kávovou náplní Kofila čokoládoven Orion potravinářského koncernu Nestlé podpoří letošní kampaní svůj nový positioning. Aktuální kampaň volně naváže na tu podzimní digitální, která představovala Kofilu jako originální spojení kávy a čokolády. Nově se ale značka zaměří na hledání originálních spojení v každodenním životě. Bude kreativně upozorňovat na to, že někdy se stačí podívat na běžné věci jinak, a jejich spojením vytvořit něco nového, nevšedního, originálního. S kampaní, kterou vytvořila agentura Zaraguza, Kofila poprvé vstoupí do televize. Spot v různých formátech využije i v kinech, na YouTube a sociálních sítích. Doplňkem bude vystavení v obchodech, citylighty a online displejová reklama.

Kofila: Hledej originální spojení (Zaraguza)

Kofila: Hledej originální spojení (Zaraguza)

Kofila: Hledej originální spojení (Zaraguza)

Kofila: Hledej originální spojení (Zaraguza)

Součástí kampaně bude i spolupráce s uměleckými školami. Připomene historické propojení Kofily s uměním. Na jaře studenti Střední školy mediální grafiky a tisku a na podzim ti z Katedry designu Vysoké školy umělecko-průmyslová v Praze vytvoří série prací na téma Originální spojení dělá svět krásnější. Výběr z prací bude pak použit pro PR a sociální sítě. „Hlavním účelem spolupráce je vytvoření uměleckých hodnot, které přetrvají a které mají v historii značky významnou tradici. Přidanou hodnotou pak bude získání vizuálního obsahu pro sociální sítě značky,“ vysvětluje Tereza Dvořáková, brand manager Kofily.