Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Kofola v prvomájové kampani umístila do map Seznamu „láskostromy“

Láska kvete pod každým stromem, říká výrobce tradičního nealka ve dvoudenní kampani.

  • 01. 05. 2020 11:00
Tři vizuály kampaně Láskostromy

Tři vizuály kampaně Láskostromy

Poté, co v karanténní době vytvořila speciální instagramový filtr na posílání „pusemesek“, přichází Kofola s dalším nápadem. U příležitosti 1. máje vyzývá lidi, aby políbili své nejbližší pod takzvanými láskostromy. Ty jsou 30. dubna a 1. května k dohledání v Česku i na Slovensku prostřednictvím mapové aplikace Mapy.cz. Malá kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou WMC Grey v rámci projektu Z lásky, kterým Kofola reagovala na nouzový stav způsobený koronavirem.

V mapové aplikaci Mapy.cz stačí do vyhledávání zadat slovo „láskostromy“ a získáte přehled o významných památečních stromech, které jsou rozesety napříč Českem a Slovenskem. Právě pod jejich korunami si můžete dát prvomájový polibek. Najít takové stromy lze v aplikaci jen ve dva uvedené dny.

„Kofola je odborníkem na lásku už 60 let. A protože v posledních týdnech si lidé začali projevovat lásku víc než kdy jindy, dobře víme, že rozkvetlé třešně letos stačit nebudou. Láska ale kvete pod každým stromem! Nenechte se proto svazovat léta zaběhnutými pravidly a najděte si ten svůj – nejbližší a něčím opravdu výjimečný,“ říká Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly.

Láskostromy
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
30. 04. 2020 - 01. 05. 2020
Mediamix