V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Kofola vrací Pěnožrouty, druhé léto přicházejí ve vylepšené aplikaci

Milovníci tradičního nealka mohou v rozšířené realitě chytat postavičky v 16.000 podniků.

  • 11. 06. 2019 00:00
Pěnožrouti 2

Pěnožrouti 2

Pěnožrouti 2
Kreativní agentura
Značka
Mediamix

Po loňském úspěchu přichází Kofola ČeskoSlovensko ve spolupráci s agenturou WMC Grey s druhou vlnou kampaně Pěnožrouti. Aplikace Pěnožrouti 2 opět umožní načtením loga z půllitru s čepovanou Kofolou zobrazit různé postavičky. Letos má mnoho vylepšení a novinek. „Nenasytní Pěnožrouti loni předčili naše vysoká očekávání. A proto jsme se rozhodli je letos vypustit mezi zákazníky znovu. Ve víc než 16.000 provozovnách s čepovanou Kofolou v Česku a na Slovensku se tak budete možné zapojit do jejich chytání,“ vysvětluje Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka Kofoly. „Primárním cílem letní kampaně je dopřát spotřebitelům unikátní zážitek se značkou Kofola. Náš ikonický krýgl se díky rozšířené realitě stává vstupní branou do bohatého světa zábavy,“ prohlásila.

Celkem 126 postaviček se bude letos vyskytovat v 21 různých světech, mezi kterými nechybí Pěnistická stezka, Pěnologická zahrada či třeba Letní pěnárna. Tyto světy fungují jako odemykatelné herní levely. Hráči mohou také získávat odměny ve formě speciálních „pěnízků“, které lze investovat v pěnchůdku a nakoupit si nejrůznější pěnolovecký arzenál či kouzelné lektvary. Ty pak pěnolovcům pomáhají lapat Pěnožrouty rychleji a efektivněji. „Loni jsme získali nejen úžasnou zpětnou vazbu od tisíců spokojených hráčů, ale i několik kreativních ocenění, včetně zlaté Effie za nejefektivnější kampaň,“ připomíná Jan Plajner, client service director WMC Grey.

Klíčovým nástrojem pro chytání Pěnožroutů je rozšířená realita. Kampaň bude podpořena třemi patnáctivteřinovými televizními spoty, doplňkovými příběhy v online prostředí či i POS materiály. V rámci kampaně bude také probíhat řada soutěží o lístky na hudební festivaly. Dojde i na lapání Pěnožroutů v areálu zoologických zahrad v Liberci, Olomouci a také na Slovensku.