Koncept Chytré sítě rozvíjí pro O2 nová agentura Free Andy, vystřídala Oliver

Rozsáhlou kampaní telekomunikační operátor propaguje dvojnásobnou rychlost internetu.

  • 01. 04. 2021 15:30

Operátor O2, největší poskytovatel internetu v Česku, reaguje na rostoucí nároky svých zákazníků (práce z domova, distanční výuka, zájem o streamingové služby) a pokračuje ve zrychlování internetových přípojek. I díky investicím do optických přípojek nabízí dvojnásobnou dostupnou rychlost pro víc než milion domácností. Nabídku svých internetových služeb O2 podpoří během dubna a května rozsáhlou komunikační kampaní.

„Od loňského března výrazně vzrostla poptávka po stabilním internetu od O2. Více než polovina nových zákazníků k nám v předchozím roce přišla od menších poskytovatelů wifi, kteří se častěji potýkají s nedostatečnou kapacitou své sítě,“ vysvětluje Martin Čejka, ředitel fixních služeb v O2. „Desítky tisíc stávajících zákazníků si pak pořídily některý z tarifů s vyšší rychlostí, která lépe vyhovuje jejich aktuálním potřebám.“ Dostupnou rychlost si mohou zájemci ověřit na www.zrychlujeme.cz.

Nabídku své služby Internet HD na doma O2 podpoří rozsáhlou marketingovou kampaní, v níž rozvíjí dlouhodobý komunikační koncept s Chytrou sítí O2. Změna nastala ohledně inhouse agentury - pro klienta tak už nepracuje Oliver, ale nový subjekt Free Andy. „Personálně nedošlo v týmu ke změnám. I nadále si tým kreativců vede Ondřej Křišťan s hlavním art directorem Milanem Vagačem a copywriterem Honzou Štěrbákem pod pevnou rukou Kateřiny Tarabové,“ uvedl David Daneš, ředitel marketingové komunikace v O2.

„Trend digitalizace se propsal i do našich kampaní. Postava ztělesněné technologie - Chytré sítě O2 - je počínaje tímto spotem zpracována kompletně ve 3D, a to včetně tváře a detailů obličeje, který vznikl ze stovek snímků skutečné herečky,“ řekl Daneš k aktuální kampani. „Reálný podklad má i pohyb běžící postavy symbolizující zrychlení internetu HD. Atletka, která běžela předlohu technologii motion capture, vyhrála den po natáčení mistrovství Slovenska na 400 metrů. Věříme, že úspěchy bude sklízet i náš rychlý internet.“

Televizní spoty vznikaly ve spolupráci s 3D studiem Alien. Kampaň se objeví v televizi, rádiích, tisku, na venkovních plochách, na internetu a v prodejnách O2.

O2: Zrychlujeme na dvojnásobek

O2: Zrychlujeme na dvojnásobek

Zrychlujeme na dvojnásobek
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
O2
Nasazení
01. 04. 2021
Klientský servis