V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Kondomat, pupendo. Ve spotech České mincovny mluví Kryštof Hádek

Tradiční hodnoty razí mincovna ve spotech z tetovacího salónu a od automatu s kondomy.

  • 22. 05. 2019 12:35

Razíme tradiční hodnoty
Kreativní agentura
Mediamix
Kreativa

Výrobce a prodejce pamětních mincí a medailí Česká mincovna vzala do své kampaně herce Kryštofa Hádka. Ten je hlasem nových televizních spotů, které v květnu a červnu uvidí diváci v České televizi, na Primě a na internetu. Spoty mají rozšířit povědomí o produktech České mincovny a zaujmout nové sběratele investičních mincí a medailí. „Cílem kampaně je oslovit širokou veřejnost ve dvou úrovních. Zaprvé chceme informovat o tom, že všechny oběžné mince se razí u nás, takže lidé jsou s námi vlastně v každodenním kontaktu. Navíc chceme ukázat, že investování do zlatých a stříbrných pamětních investičních mincí má velký smysl. A tento kov by neměl chybět ve vlastnictví žádného střadatele,“ vysvětluje hlavní cíle kampaně Jaroslav Černý z České mincovny.

Spot Kondomat má připomínat zapomenutou tradici, při které babičky dávaly narozeným dětem do vínku zlato. Video nazvané Pupendo ukazuje, že investovat do pamětních mincí se vyplatí, kromě potenciálního zisku se jedná o památku. „Natočit spoty v jednom záběru bez hlav herců bylo součástí zadání,“ říká režisér Štěpán Zálešák. „Zároveň jsem z toho však měl přirozený respekt, protože ten záběr musí být perfektní. Ve střižně už ho nezachráníte. Od začátku jsem chtěl, aby ve spotech byla přítomná hlava nezávislého svědka, a proto si v Pupendu zahrál pes a v příběhu s Kondomatem spící vrátný. Tento princip bych chtěl dodržet i v dalších exekucích.“