Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Konferenci Forum 2000 propagují třesoucí se klíče, které před 30 lety cinkaly

Agentury VCCP a Target Pictures se ve spotech ke konferenci ptají, jak obnovit naděje z ’89.

  • 16. 10. 2019 00:00

Jak obnovit naděje roku 1989
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
15. 09. 2019
Mediamix
Creative director
Režie spotů, copywriter
Account director
Account director

Konference Forum 2000 vždy na podzim připomíná odkaz Václava Havla a důležitost demokratických hodnot. Letošní 23. ročník akce proběhl v Praze od 13. do 15. října společně s doprovodným Festivalem demokracie, a to pod názvem Jak obnovit naděje roku 1989? Kampaň běžela od 15. září v České televizi a v digitálních médiích. Spoty připravila kreativní agentura VCCP s produkcí Target Pictures. Napsal je a režíroval Štěpán Zálešák.

„Letošní 30. výročí sametové revoluce vybízí k zamyšlení, jak jsme naložili s hodnotami a svobodou, kterou jsem roce v roce 1989 vybojovali. Po 30 letech se duch svobody a občanské odpovědnosti potýká s mnoha obtížnými testy jak v nových, tak i etablovaných demokraciích - neschopnost politických vůdců čelit klimatickým změnám, příliš byrokratický systém, který nereaguje na potřeby lidí, dopady nových technologií. To vše pomáhá populistickým a extremistickým stranám, které svobodu a demokracii ohrožují,“ vykládá tvůrce Zálešák.

„Během sametové revoluce se staly fenoménem cinkající klíče. Ve spotu ke konferenci se klíče třesou znovu – tentokrát proto, abychom o demokracii a svobodu, kterou nám před 30 lety pomohly otevřít, nepřišli,“ doplňuje.