Krásno na Valašsku. Rodinné řeznictví nasazuje televizní spot od WMC Grey

Hero spot natočil natočil režisér Víťa Procházka, kampaň poběží v Česku a na Slovensku.

  • 01. 10. 2021 00:00

Rodinná společnost Krásno na Valašsku vyrábí uzeniny a masné výrobky už po šest generací. V rámci další expanze a posilování své pozice na trhu po celém Česku se nyní představuje v reklamní kampani od agentury WMC Grey. Ta si vzala pod křídla přípravu celé kampaně a vystavěla ji kolem hlavního sdělení Na Valašsku je Krásno. Hero spot, který natočil režisér Víťa Procházka, ve zkratce zachycuje pověstnou valašskou pohostinnost, jak jinak než prostřednictvím hodů, během nichž se podávají lahůdky z Krásna a muzikanti hrají známou písničku My jsme Valaši, jedna rodina.

„Hledali jsme cestu, jak společnost Krásno zcela jasně vymezit vůči konkurenci, a jít cestou lokálního původu se pro tuto tradiční rodinnou firmu přímo nabízelo. Valašsko je známé svou krásou, pohostinností a skvělými lokálními produkty. To vše jsme zhmotnili do televizního spotu, zpříjemnili tradiční písní a podepsali účinkováním samotného majitele,“ popisuje Jan Plajner, business development director WMC Grey.

Ve videu tak vystupuje i samotný majitel společnosti Karel Pilčík, který je dlouhodobě garantem kvality výrobků Krásno. Jméno Pilčík je totiž po celém Valašsku pro svou řeznickou historii vyhlášené.

Kromě třicetisekundové televizní reklamy, která poběží v Česku i na Slovensku, vzniklo také mnoho materiálu pro sociální média. Mimo jiné videorecepty s produkty z Krásna, které představuje foodblogerka Bohyně kuchyně spolu s vnučkou zmíněného Karla Pilčíka.

Krásno: Šunka (WMC Grey)

Krásno: Šunka (WMC Grey)

Krásno: Špek (WMC Grey)

Krásno: Špek (WMC Grey)

Na Valašsku je Krásno
Kreativní agentura
Značka
Klient
Mediamix