Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Krátké akvarelové spoty uvádějí další pivní mix od Staropramenu

Prodeje pivních mixů loni výrazně rostly, proto Cool rozšiřuje nabídku o dvě nové příchutě.

  • 21. 05. 2020 11:55

Letošní letní kampaň Pivovarů Staropramen se soustředí na komunikaci širokého portfolia a nabídky různých příchutí ovocných pivních mixů značky Cool. Pomocí akvarelové vizuální identity a sestříhaných záběrů lidí vyjadřuje hravost, svěžest, přírodnost a rozmanitost produktů. Segment ovocných pivních mixů loni v malooobchodu meziročně narostl o víc než 40 %, ukazují data Nielsenu. Stejný nárůst zaznamenaly i prodeje značky Cool. Pivovary Staropramen na tento trend reaguje rozšířením o nové příchutě – nealko Malina a borůvka a Višeň a limetka s dvouprocentním obsahem alkoholu.

„Značka Cool patří v dynamicky rostoucím segmentu pivních mixů k nejvyhledávanějším. Prodej její nealkoholické varianty loni meziročně narostl dokonce o více než 100 %. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli i letos nabídnout konzumentům nové příchutě,“ uvádí manažerka značky Cool Zuzana Cieciotková. Obě novinky Malina a borůvka i Višeň a limetka jsou v obchodech k dostání od začátku května v půllitrových plechovkách, jejichž obliba kontinuálně roste. Vybrané nealko příchutě jsou v prodeji také v menší variantě o objemu 0,33 l.

Nové pivní mixy Staropramenu

Nové pivní mixy Staropramenu

Klíčový vizuál pro příchuť Malina a borůvka

Klíčový vizuál pro příchuť Malina a borůvka

Klíčový vizuál pro příchuť Višeň a limetka

Klíčový vizuál pro příchuť Višeň a limetka

Novinky jsou bez konzervantů a umělých barviv, stejně jako už zavedené příchutě. Varianta Malina a borůvka doplňuje zavedené příchutě Grep, Lemon, Bezový květ a lemongrass, Okurka a limetka a loňskou novinku Jablko a hruška. Alkoholická příchuť Višeň a limetka je po pěti letech novým přírůstkem do řady pivních mixů s 2 % alkoholu. „Nejpopulárnější příchutí je dlouhodobě Grep, oblibu si však rychle získala také loňská novinka Jablko a hruška,“ říká Cieciotková.

Letošní komunikační kampaň se zaměřuje na nealko řadu a bude probíhat především prostřednictvím televize a onlinu. „Marketingová kampaň se soustředí na vizuální identitu značky s akvarelovým motivem, kterou jsme představili loni. Od května běží televizní sponzorské spoty na stanici Prima Cool, využíváme také celou řadu digitálních formátů a nechybí komunikace na sociálních sítích. Nově jsme také uzavřeli partnerství s projektem Rekola,“ přibližuje propagační aktivity Zuzana Cieciotková.

Cool. Osvěž si den
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
18. 05. 2020 - 30. 08. 2020