Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Krušovice čtveřicí online spotů ukazují, co znamená vybírat si královsky

Heineken v digitální kampani Krušovic od Isobaru rozvíjí koncept královské volby.

  • 17. 02. 2020 10:45

Reklamní agentura Isobar připravila novou online kampaň pro značku Krušovice. Isobar svou kampaní navázal na nadlinkovou komunikaci Je to na tobě, tak vybírej královsky od agentury DDB Prague. Ta je založena na myšlence, že rozhodování je jednoduché a žádná volba není těžká, když má člověk nadhled z trůnu a vybírá královsky.

Série čtyř patnáctivteřinových onlinových spotů od Isobaru demonstruje jednoduchost a jednoznačnost královské volby, když má člověk své zásady. Na diváka se prostřednictvím řečnických otázek obrací tentýž protagonista jako z předchozího televizního spotu. Ztělesnil ho herec a moderátor Justin Svoboda.

„Režisérovi se povedlo využít hereckých schopností hlavního aktéra, které jsou od hlavního nadlinkového hrdiny posunuty víc do dramatičnosti a pro konkrétní cílové skupiny. Kampaňové výstupy hrají ve vzájemné synergii, čehož budeme chtít využít v rámci programatických scénářů,“ pochvaluje si senior brand manager Krušovic Jiří Coufal.

Spoty vznikly v produkci Doit.films. Minimalistické a výtvarně pojaté glosy vytvořili režisér Prokop Motl a kameraman Gašper Šnuderl. Spoty se staly základem pro další mediatypy. Objeví se také na sociálních sítích.

Vybírej královsky
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix
Creative director
Creative director, copywriter
Art director
Agenturní produkce
Account manager