Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Krušovice mají k hokeji vlastní studio a sadu gifů

Květnové mistrovství světa doprovodí série spotů s Alešem Matouškem a Radkem Hrdinou.

  • 09. 04. 2019 12:00
Krušovice

Krušovice se letos při hokeji prezentují studiem s moderátory Alešem Matouškem (vlevo) a Radkem Hrdinou

Kreativní agentury
PR agentura
Značka
Klient
Mediamix

K mistrovství světa v hokeji, které letos proběhne od 10. do 26. května na Slovensku, spustila pivní značka Krušovice nadlinkovou komunikaci od agentury DDB i aktivační kampaň na internetu, jež zahrnuje spotřebitelskou soutěž o vstupenky a kterou vytvořila agentura Isobar ve spolupráci se sesterskou agenturou Bistro Social, obě ze sítě Dentsu Aegis. I aktivace používá vlastní kreativu a také dynamické technologické formáty.

Pivovar Krušovice se díky soutěži představuje štědrý partner šampionátu. Od ledna je v prodeji limitovaná edice krušovické desítky a dvanáctky v lahvích a plechovkách s unikátními kódy. Ty mohou fanoušci zadat přes SMS, chatbot na Facebooku nebo web Krusovice.cz, a zapojit se tak do soutěže o 84 párů vstupenek na zápasy české reprezentace. „Od 1. února do 25. dubna probíhá každý večer ve 20 hodin vyhlášení výherců. Dynamicky generovaná videa obsahující jména šťastlivců nahráváme na Facebook a YouTube, odkud se propisují na kampaňový web. Videa ale nahráváme také do digitálních venkovních nosičů. Od vyhlášení po nasazení vše probíhá automaticky a v řádu minut je hotovo,“ popisuje František Procházka, technický ředitel Isobaru.

Pro potřeby dlouhodobé komunikace v rámci soutěže vytvořil Isobar koncept Královského studia a na sociálních sítích se ústředními postavami kampaně stali jeho dva komentátoři. Rozhlasoví moderátoři Aleš Matoušek a Radek Hrdina scénáře spotů obohatili o vlastní nápady. „Celkově jsme chtěli komunikaci odlehčit a vymanit se tak ze srdceryvných klišé, kde všichni fandí společně pro zlato, jako jsme tomu byli zvyklí u minulých šampionátů. Namísto toho se jako jediný oficiální pivní sponzor Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF 2019 soustředíme na samotné fanoušky, bez kterých by šampionát nikdy nebyl tam, kde je,” prohlašuje Jiří Coufal, senior brand manager Krušovic.

Hlavní spot představuje ideu a mechaniku hry o vstupenky. Další imageová videa se postupně objevují v průběhu soutěže a později i během samotného mistrovství. Komentátoři přinášejí neotřelý přístup k hokeji, dění na stadionu a glosují i jednotlivé týmy, které se s Čechy utkají. Během šampionátu budou komentátoři na sociálních sítích k vidění v živých vstupech ze stadionu.

Isobar připravil také sadu gifů s komentátory. Vyhledat a sdílet se dají na Facebook Messengeru či Instagramu při zadání klíčového slova “krusovice” či “kralovskestudio”. Gify se objeví také v dynamických bannerech během jednotlivých utkání. „Díky širokému spektru předtočených situací tak budeme schopni v reálném čase vtipně reagovat na dění na ledě. Pokud nebudete mít zrovna možnost zápas sledovat v televizi, naše Královské studio vám informaci o aktuálním stavu utkání přinese v rámci reklamních online ploch,” říká Pavel Flégl, kreativní ředitel Isobaru.

Tak určitě!

Tak určitě!

Gól!

Gól!

Gól!

Gól!

Nuda

Nuda

Srdíčko

Srdíčko

Střídání

Střídání

„Během mistrovství do komunikace vstoupí i propracované programatické scénáře pro jednotlivé customer journeys. Díky nim si bude moci spotřebitel například rychle objednat pivo z pohodlí domova,“ avizuje tým Isobaru.

Krušovice

Krušovice nabízí limitované edice k hokejovému šampionátu