Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Lásky je dost pro všechny, hlásá májová Kofola

Spot Kofoly od WMC Grey rozvíjí Máchův Máj jako příběh lásky dvou chlapců k jedné dívce.

  • 04. 04. 2019 17:15

Catherine Groenewald z Jihoafrické republiky (JAR) jako Jarmila

Catherine Groenewald z Jihoafrické republiky (JAR) jako Jarmila

Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 04. 2019
Mediamix
Creative director
Režie

Ve spolupráci s WMC Grey přichází Kofola ČeskoSlovensko s novou kampaní, která navazuje na dlouhodobou komunikaci postavené na lásce. Tentokrát se inspiruje básní Máj Karla Hynka Máchy a rozvíjí příběh tří hrdinů - Hynka, Viléma a Jarmily.

Příběh lásky dvou chlapců k jedné dívce lze vidět od 1. dubna ve spotu se stopáží 45 vteřin na českých a slovenských televizních obrazovkách. „Atmosféru začátku jara, probouzející se přírody, jarních deštíků a kvetoucích luk v našem zpracování umocňují romantické verše, které v závěru odkazují na legendární báseň Máj Karla Hynka Máchy,“ říká Martin Macoun, senior brand manažer Kofoly. V online prostředí se postupně odhalí jeho další části, využije Facebook a Instagram. Podpoří ji jarní etikety největších formátů Kofoly Original 2 l a 1,5 l, rovněž s motivy jarních polibků.

Kofola: Lásky je dost pro všechny (WMC Grey)

Kofola: Lásky je dost pro všechny (WMC Grey)

„Láska byla, je a vždy bude naším ústředním motivem. Zažitý slogan Když ji miluješ, není co řešit tímto posouváme zas o kousek dál, když říkáme, že Lásky je dost pro všechny,“ doplňuje Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka Kofoly.

Za kreativou nové kampaně stojí agentura WMC Grey. „Vytvořit novou kampaň pro Kofolu byla ohromná výzva. Musíte vytvořit takový kus, který vzbudí diskuzi, zároveň zůstane v dobrém v hlavách a srdcích. Nemusíte v něm mít ‘drinking shot’, zároveň z každé části příběhu musí být Kofola rozpoznatelná,“ je si vědom kreativní ředitel David Suda. Kampaň režírovala Alice Nellis.

Catherine Groenewald z Jihoafrické republiky (JAR) jako Jarmila

Catherine Groenewald z Jihoafrické republiky (JAR) jako Jarmila