Ledecká, Muradov, Pastrňák, Škrtel i Tatar v nových spotech propagují Tipsport

Kampaň se špičkovými sportovci připomíná hlavně exkluzivní partnerství sázkovky s NHL.

  • 12. 10. 2021 10:00

Sázková kancelář Tipsport spustila novou rozsáhlou kampaň plnou hvězd českého a slovenského sportu. Její úvodní část bude věnována především propagaci exkluzivního partnerství Tipsportu s National Hockey League a sledování streamů z NHL na TV Tipsport. Jádrem kampaně největší české a slovenské sázkovky je série čtyř televizních spotů, které se natáčely s několika sportovními osobnostmi.

Tipsport už několik let spolupracuje s výraznými osobnostmi českého a slovenského sportu. Jejich portfolio na jednotlivé sezony se částečně obměňuje a aktuálně ho tvoří snowboardistka a sjezdová lyžařka Ester Ledecká, hokejisté David Pastrňák a Tomáš Tatar, bojovníci ve smíšených bojových uměních Machmud Muradov, David Dvořák a Ronald Paradeiser. V aktuální kampani se kromě těchto zasmluvněných tváří Tipsportu objevují díky spolupráci se Spartou Praha a Spartakem Trnava i fotbalisté Ladislav Krejčí ml. a Martin Škrtel.

Nápad vzešel z vlastní dílny Tipsportu a v jednotlivých reklamách, v nichž si hvězdy navzájem fandí, se prolínají prostředí fotbalu, hokeje, MMA a sjezdového lyžování. Jejich nasazení je načasováno ke konkrétním sportovním příležitostem. V první fázi bude Tipsport propagovat zmíněné partnerství s NHL. Dalšími příležitostmi budou zimní olympijské hry, mistrovství světa v hokeji a světový šampionát ve fotbale.

Autorem kreativy je content & social media manažer Tipsportu Rudolf Rokoš, produkci sázkovka svěřila společnosti Woobetz, režii mělo duo Mugshots (Tomáš Brožek a Jindřich Malík), za kamerou stál Tomáš Kotas. Reklamy se natáčely ve několika variantách a vznikly z nich spoty ve standardní délce 30 vteřin plus krátké sponzorské vzkazy. Jednotlivé spoty budou doplněny různými tag-ony podle aktuálních sportovních událostí nebo doplňkových kampaní. Kampaň běží v Česku i na Slovensku, kromě televize a onlinu zadavatel nově využívá i venkovní plochy (bigboardy, smartboardy, billboardy a digitální citylighty).

Individuální sponzoring je pro firmu významným doplňkem k dlouhodobým titulárním sponzorstvím ligových soutěží populárních kolektivních sportů, v prvé řadě hokeje. Novinkou z posledních let jsou i generální partnerství s fotbalovými kluby Sparta Praha, Sigma Olomouc, AS Trenčín a Spartak Trnava.

Dej energii každému zápasu
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
11. 10. 2021