V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Lego využívá českou pohádkovou klasiku, vánoční kampaň podpoří i Klusovi

Kampaň od Ogilvy a studia Buvol poběží do konce roku v Česku, lokalizovaná na Slovensku.

  • 30. 11. 2020 00:00

Lokální vánoční komunikace výrobce populární stavebnice Lego zavede diváky do pohádek. V souladu s mezinárodní nadlinkovou kampaní Rebuild The World cílí na rozvoj fantazie a inspiruje ke společnému hraní rodičů s dětmi. Kreativní kouzlo pohádek rozehraje na základech tradičních příběhů O červené Karkulce a O perníkové chaloupce, avšak s novými postavami, dějovými prvky, a především za pomoci svých kostek.

Klíčový vizuál vánoční kampaně značky Lego

Klíčový vizuál vánoční kampaně značky Lego

Klíčový vizuál vánoční kampaně značky Lego

Klíčový vizuál vánoční kampaně značky Lego

Kampaň necílí na konkrétní produktové portfolio stavebnic, ale dává vyniknout podstatě stavění s kostkami Lego a ukazuje, že pře(d)stavit si pohádku může každý. Přímo tak navazuje na zmíněnou celosvětovou kampaň, která inspiruje ke stavění všeho, co vidíme okolo sebe a nebo co se odehrává v naší fantazii.

Základem kampaně jsou digitální spoty, které pomocí technologie stop-motion vypráví tradiční české pohádky trochu jinak. „Inovovaný“ pohádkový děj podpoří klíčová sdělení kampaně, kterými jsou zapojení fantazie a důležitost společné hry. Červená Karkulka se tak v lese projíždí na vlkovi ze stavebnice Lloydova cesta řady Lego Ninjago, nad perníkovou chaloupkou zase přeletí helikoptéra z Lego City.

Vrtulník u perníkové chaloupky

Vrtulník u perníkové chaloupky

Spoty budou promovány prostřednictvím digitálních formátů. Ty povedou na speciálně vytvořenou kampaňovou microsite, kde se budou shromažďovat specifická pojetí pohádkových příběhů vystavěných z kostek Lega a ukážou tak kreativitu jednotlivých soutěžících. V soutěži bude možné vyhrát vybrané stavebnice.

Dalším z pilířů komunikace je i strategická spolupráce s influencery (ambasadory projektu budou například manželé Tomáš a Tamara Klusovi), PR aktivity a podpora v místě prodeje.

Kampaň v Česku startuje 30. listopadu a poběží do konce roku, své adaptace se dočká i na Slovensku. Vzešla z agentury Ogilvy, která je jejím autorem i realizátorem. Mediální investice v Česku činí zhruba 500.000 Kč, plánuje je Initiative Media Prague.

Rebuild the World
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
30. 11. 2020 - 31. 12. 2020
Mediamix
Creative director, copywriter
Art director