Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Lepidlo Herkules vítá nový školní rok sérií animací ze školního prostředí

Pětici animovaných spotů dodala Druchemě produkce Více než video agentury Story tlrs.

  • 09. 09. 2019 17:55

Druchema, tradiční český výrobce lepidla Herkules, reaguje na začínající školní rok animovanou videokampaní Pozor, lepí! Pět desetivteřinových videí vtipnou formou komunikuje aktuální témata pro děti školního věku, odkazují na trend podomácku vyrobeného slizu nebo na zábavné poznámky od učitelů.

O videa kombinující dvoj- a trojrozměrnou grafiku, doplněná o voiceover a sound design, se postarala čerstvá produkční firma Více než video. Ta funguje pod digitální agenturou Story tlrs, která pro Herkules dlouhodobě spravuje sociální sítě a krátkodobé kampaně. Tým Více než video produkci řešil kompletně od konceptu, přes animace až po finální postprodukční úpravy.

Pozor, lepí!
Kreativní agentura
Značka
Klient
Autor konceptu
Autor konceptu