Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Letiště Praha přibližuje zážitky vizuály od Loosers, fotil je Tomáš Třeštík

Kampaň stojí na čtveřici klíčových vizuálů. Opět v ní vystupují skuteční zaměstnanci letiště.

  • 10. 07. 2019 14:00

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž / Benátky (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž / Moře (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž / Tibet (Loosers)

Pomáháme vám být zážitkům blíž
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
01. 07. 2019

Letiště Praha startuje novou letní imagovou kampaň. Běží po dobu hlavní letní sezóny, tedy od 1. července, vytvořila ji agentura Loosers, fotografoval Tomáš Třeštík a stejně jako loni v ní vystupují zaměstnanci skupiny Letiště Praha. „Zaměstnance zapojujeme do našich kapaní pravidelně. Denně pečují o komfort a bezpečnost cestujících, kteří si tak mohou plnit své cestovatelské sny,“ říká Ondřej Svoboda, manažer marketingové komunikace a korporátní identity. 

Základem kampaně jsou čtyři klíčové vizuály. Klasický outdoor obohatí i netradiční plochy, kampaň se objeví i v printu, onlinu, včetně sociálních sítí, a zapojí se do ní významní cestovatelé a influenceři. Završí ji připravovaný cestovatelský festival, který se uskuteční přímo na Letišti Praha letos v září. Motto kampaně Pomáháme vám být zážitkům blíž souvisí se snahou letiště neustále rozšiřovat přímá letecká spojení s cílem uspokojit neustále rostoucí poptávku po cestování. Přímých linek z Prahy je nyní v letovém řádu do víc než 160 míst po celém světě.

„V našich aktivitách a kampaních se dlouhodobě zaměřujeme na to, abychom Letiště Praha posouvali ve vnímání široké veřejnosti jako partnera v cestování, který se stará o bezpečí i komfort cestujících od prvních okamžiků jejich dovolené. V aktuální kampani využíváme silných emocí spojených s cestováním a ukazujeme, jak snadné je díky pohodlnému spojení z Prahy objevovat svět,“ doplňuje Iva Bízová, kreativní ředitelka Loosers.