Letiště Praha přibližuje zážitky vizuály od Loosers, fotil je Tomáš Třeštík

Kampaň stojí na čtveřici klíčových vizuálů. Opět v ní vystupují skuteční zaměstnanci letiště.

  • 10. 07. 2019 14:00

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž / Benátky (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž / Moře (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž (Loosers)

Letiště Praha: Pomáháme vám být zážitkům blíž / Tibet (Loosers)

Letiště Praha startuje novou letní imagovou kampaň. Běží po dobu hlavní letní sezóny, tedy od 1. července, vytvořila ji agentura Loosers, fotografoval Tomáš Třeštík a stejně jako loni v ní vystupují zaměstnanci skupiny Letiště Praha. „Zaměstnance zapojujeme do našich kapaní pravidelně. Denně pečují o komfort a bezpečnost cestujících, kteří si tak mohou plnit své cestovatelské sny,“ říká Ondřej Svoboda, manažer marketingové komunikace a korporátní identity. 

Základem kampaně jsou čtyři klíčové vizuály. Klasický outdoor obohatí i netradiční plochy, kampaň se objeví i v printu, onlinu, včetně sociálních sítí, a zapojí se do ní významní cestovatelé a influenceři. Završí ji připravovaný cestovatelský festival, který se uskuteční přímo na Letišti Praha letos v září. Motto kampaně Pomáháme vám být zážitkům blíž souvisí se snahou letiště neustále rozšiřovat přímá letecká spojení s cílem uspokojit neustále rostoucí poptávku po cestování. Přímých linek z Prahy je nyní v letovém řádu do víc než 160 míst po celém světě.

„V našich aktivitách a kampaních se dlouhodobě zaměřujeme na to, abychom Letiště Praha posouvali ve vnímání široké veřejnosti jako partnera v cestování, který se stará o bezpečí i komfort cestujících od prvních okamžiků jejich dovolené. V aktuální kampani využíváme silných emocí spojených s cestováním a ukazujeme, jak snadné je díky pohodlnému spojení z Prahy objevovat svět,“ doplňuje Iva Bízová, kreativní ředitelka Loosers.

Pomáháme vám být zážitkům blíž
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
01. 07. 2019