Letiště Praha připomíná normální časy, kampaní vrací létání správný význam

Podpořit poptávku po létání má kampaň, kterou pro letiště vytvořila agentura Loosers.

  • 18. 05. 2021 15:10

Letiště Praha: Zážitky už čekají (Loosers)

Letiště Praha: Zážitky už čekají (Loosers)

Letiště Praha: Zážitky už čekají (Loosers)

Letiště Praha: Zážitky už čekají (Loosers)

Letiště Praha: Zážitky už čekají (Loosers)

Letiště Praha: Zážitky už čekají (Loosers)

Letiště Praha startuje novou imagovou kampaň, která se zaměřuje na obecnou podporu létání a také na cestování do klíčových destinací během letních měsíců. Cílem je podpora poptávky po létání - ať už za zážitky, za odpočinkem, za poznáním či za objevováním. Za kampaní stojí interní marketingový tým ve spolupráci s agenturou Loosers.

„Kampaní chceme vyvolat vzpomínky na staré časy, kdy vše bylo normální, a probudit touhu po cestování a zážitcích. V nejbližším období se zaměříme zejména na podporu chuti cestovat za sluníčkem do oblíbených destinací jako je například Chorvatsko, Řecko či Španělsko,“ říká Marcela Tučníková, čerstvá ředitelka marketingové a korporátní komunikace Letiště Praha. „Chceme také ukázat, že cestování je možné a je bezpečné. Cestující navíc mohou pro své pohodlí využít našich letištních služeb. Zaparkovat přímo u terminálů či si dopřát komfortu letištních salonků.“

Kampaň se opírá o slovní hříčky a příjemné letní fotografie, na kterých dominuje moře a písek. „Před víc než rokem se doba změnila. Necestujeme, místo práce zůstáváme na home office, děti nechodí do škol. A tak jen létáme z callu na call. Sledujeme, jak v další vlně křivky exponenciálně vylétly, jiné dramaticky slétly na minimum. V posledním roce jako by nám uletěly včely. Spousta létání, ale přitom jsme pořád doma. Proto jsme kampaň postavili na myšlence, kdy je na čase vrátit létání zase ten správný význam,“ vysvětlila Iva Bízová, creative CEO agentury Loosers.

„Využijeme jak digitální, tak offline reklamní formáty. Postupně se tak lidé budou moci s kampaní setkat na sociálních sítích, na YouTube a v obsahové síti ve formě statických postů i krátkých videí. Tyto formáty následně doplní i nosiče přímo v prostorách terminálů Letiště Praha,“ přibližuje Radek Šafránek, specialista online marketingu Letiště Praha.

Kampaň doplňuje webová stránka zazitkyuzcekaji.cz, s detailním přehled všech aktuálně dostupných linek z pražského letiště včetně informací o tom, jaké společnosti do dané destinace létají. U nejoblíbenějších destinací je možné najít i cestovatelské průvodce s tipy na výlety a pamětihodnosti.

Zážitky už čekají
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
17. 05. 2021