Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Letos jsou dárky na nás.“ O2 spouští vánoční kampaň s telefony přes e-shop

Natáčení v Bratislavě sledoval klient úplně poprvé ze své pražské kanceláře přes internet.

  • 28. 10. 2020 11:00

Operátor O2 startuje 1. listopadu svou vánoční kampaň, v rámci které chce podpořit prodej mobilních telefonů a dalších zařízení. Ty si budou moct zákazníci pořídit buď přímo v kamenné prodejně nebo v novém e-shopu, který umožní čerpat veškeré výhody vánoční kampaně v klidu domova. Zákazníci si sami vyberou, jak svůj nákup dokončí - doručením kurýrem až domů, rezervací nebo doručením na jednu z více než 150 prodejen O2, kde mohou konzultanti poradit s nastavením telefonu a výběrem vhodného příslušenství. Ve všech případech získává zákazník dopravu zdarma.

„I v dnešní době, kdy má spousta lidí hlouběji do kapsy, chceme našim zákazníkům dát tu možnost darovat svým blízkým k Vánocům oblíbenou elektroniku od značek Samsung, Xiaomi, Apple a Acer,“ říká Václav Dostál, který má v O2 na starosti prodej mobilních telefonů a dalších zařízení. „Telefony, notebooky i tablety budou letos na nás! Našim zákazníkům je jednoduše rozpočítáme do měsíčních plateb s 0% navýšení s nízkou počáteční platbou,“ dodává Dostál s tím, že zákazníci najdou v portfoliu jak aktuální novinky, tak i telefony s podporou 5G. O2 přidá svým zákazníkům k nákupu také dárek v podobě 500 Kč slevy na pořízení příslušenství. Zvýhodněná vánoční nabídka není podmíněna aktivací nové služby. Stačí být stávajícím zákazníkem, který využívá některý z mobilních tarifů od O2. Zákazník může navíc využít i pojištění s prodlouženou zárukou.

I letos o Vánocích pokračuje operátor ve svém dlouhodobém komunikačním konceptu s Chytrou sítí O2, která na Štědrý den posílá ze svého světa na Zem dárky v podobě komet, jež nesou různá elektronická zařízení. Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Oliver, televizní spoty vznikaly ve slovenském 3D studiu Alien. „Natáčení probíhalo koncem září v Bratislavě. Kvůli uzavření hranic se ale nikdo z O, ani z naší kreativní agentury nemohl natáčení zúčastnit. Dění na place jsme proto sledovali úplně poprvé z pražské kanceláře online,“ vysvětluje David Daneš, marketingový ředitel O2.

Kampaň se objeví v televizi, rádiích, tisku, na venkovních plochách, na internetu a v prodejnách O2. Hlavní spot doplní taktické spoty konkrétních produktů. Partnerskými značkami kampaně jsou telefony značek Samsung, Apple a Xiaomi. O2 v komunikaci představí také výkonný notebook Acer.

O2: Letos jsou dárky na nás (Oliver)

O2: Letos jsou dárky na nás (Oliver)

O2: Letos jsou dárky na nás (Oliver)

O2: Letos jsou dárky na nás (Oliver)

O2: Letos jsou dárky na nás (Oliver)

O2: Letos jsou dárky na nás (Oliver)

O2: Letos jsou dárky na nás (Oliver)

O2: Letos jsou dárky na nás (Oliver)

O2: Letos jsou dárky na nás (Oliver)

O2: Letos jsou dárky na nás (Oliver)

Letos jsou dárky na nás
Kreativní agentura
Produkční agentury
Značka
O2
Nasazení
01. 11. 2020
Client service