Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Lidl má v letošní vánoční kampani parní vlak, bratry Neckáře i píseň Půlnoční

Natáčení spotu probíhalo v Kryštofově údolí na Liberecku a na dalších místech v Česku.

  • 13. 11. 2020 14:20

Tuzemská divize německého obchodního řetězce Lidl představila vánoční kampaň, kde jako ústřední píseň zazní Půlnoční od Václava Neckáře a skupiny Umakart. V jedné z hlavních rolí se kromě Václava Neckáře objeví i jeho bratr Jan. Vánoční kampaň s podtitulem Vánoce společně má poukazovat na to, že nejdůležitější je být spolu. „O to víc v letošním roce, který byl náročný bez výjimky pro všechny, pro zaměstnance i zákazníky Lidlu. Vánoce by totiž měly být příležitostí, kdy je možné se na chvíli zastavit a trávit volný čas se svými nejbližšími,“ vysvětluje jednatel společnosti Lidl Michal Farník.

Ústřední písní kampaně je jeden z nejkrásnějších vánočních hitů za poslední desetiletí. Po domluvě s autory i interprety se tak diváci dočkají překvapení. „Zorganizovali jsme velký vánoční happening a Půlnoční s více než 250 účinkujícími znovu nahráli. Píseň po deseti letech znovu nazpíval sám Václav Neckář a v roli dirigenta se představil jeho bratr Jan Neckář,“ popisuje jednatel Farník. Společné zapojení bratrů tak podle něj ještě umocňuje myšlenku, že nejdůležitější je být spolu. Natáčení probíhalo v Kryštofově údolí na Liberecku a dalších lokacích v Česku. O tvůrcích Lidl neposkytuje podrobné informace, na dotaz Médiáře sdělil pouze, že „vánoční kampaň pochází z dílny české agentury“.

Videoklip mohli diváci poprvé zhlédnout v pátek 13. listopadu, sjednocující vánoční linka se bude prolínat také dalšími TV spoty zaměřenými na nabídku Deluxe v Lidlu. V těchto spotech se objeví mimo jiné herečka Anna Císařovská, kterou diváci znají z televizního spotu, v němž propagovala jednoduchý a rychlý nákup v Lidlu a představila funkce mobilní aplikace Lidl Plus. V jedné z hlavních rolí účinkuje také skutečná pokladní z Lidlu.

Na zahájení kampaně navazuje od pondělí 16. listopadu sběratelská akce, kdy zákazníci za své nákupy mohou získat porcelán s český porcelán Thun. Za každých 500 Kč nákupu získají jednu samolepku, po nasbírání sedmi samolepek a uhrazení doplatku 89,90 Kč si mohou vybrat sadu porcelánu. Vybranou sadu si ale mohou zakoupit i bez sbírání samolepek za cenu 499 Kč. V nabídce budou sady dezertních, hlubokých nebo mělkých talířů, salátových mís a kompotových misek. Sběratelská kampaň potrvá do čtvrtka 24. prosince, nebo vyprodání zásob.

Vánoce společně
Značka
Nasazení
13. 11. 2020
Mediamix