V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Lízátka Chupa Chups se v reklamě před svátky vyhýbají vánočním motivům

Agentura Triad kampaň staví na paralelách, jak se bavily malé děti a jak se baví náctiletí.

  • 21. 11. 2019 13:00

Forever Fun
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
18. 11. 2019 - 25. 12. 2019

Značka Chupa Chups ve spolupráci s agenturou Triad Advertising přichystala k letošním Vánocům novou image kampaň, která pokračuje v úspěšné komunikaci se staršími teenagery. Nová kampaň se drží dlouhodobého cíle klienta i agentury – prezentovat značku Chupa Chups jako cool brand, se kterým se mohou ztotožnit nejen děti, ale i náctiletí – a globálního claimu Forever Fun, jehož myšlenkou je, že správnou zábavu člověk může zažít v jakémkoli věku.

„Smyslem kampaně je především teenagerům připomenout, že každý z nás má v sobě někde ukryté to malé dítě, které se kdysi dokázalo těšit z maličkostí, bylo bezstarostné,  na nic si nehrálo a užívalo si života naplno a bez přetvářky. A my jim chceme pomoct ho opět najít,“ prohlašuje Katarína Fiantoková, brand manager Chupa Chups.

Kampaň staví na paralelách mezi tím, jak se bavily děti, kdy ještě byli jejich nejlepší kamarádi rodiče, a tím, jak se baví v náctiletém věku. „Vybrali jsme několik typických dětských her a aktivit, které konfrontujeme s jejich ‚dospělejšími‘ variantami – klasické skákání přes gumu má svou vylepšenou podobu v bungee jumpingu, malování na obličej v používání filtrů třeba na Instagramu,“ vysvětluje Rado Jankovič, creative team leader z Triadu. „Přestože kampaň spouštíme v předvánočním období, svátkům se v komunikaci zcela vyhýbáme. Hlavním poselstvím claimu Forever Fun je mimo jiné to, že zábavu s lízátkem zažijete kdykoli, tak proč čekat na Vánoce,“ doplňuje.

Zastřešující vizuál využívá principu koláží a dynamikou má reflektovat stále se zvyšující tempo informací nejen ve světě mladých lidí. K ulehčení komunikace si vypůjčuje i vizualitu samolepek a filtrů, které známe ze sociálních sítí.

Klíčový vizuál vánoční kampaně Chupa Chups

Klíčový vizuál vánoční kampaně Chupa Chups

Kampaň bude probíhat do 15.12. ve formě spotu pro kina a televizi Óčko, na videowebu YouTube, na sociálních sítích Facebook a Instagram a na plakátech na středních školách v Česku a na Slovensku.