V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

LMC po Štědrém dni spustí největší kampaň na Atmoskop.cz, za 5,5 milionu Kč

Kampaň má zdvojnásobit spontánní znalost Atmoskopu a přivést návštěvnost na jeho web.

  • 19. 11. 2019 14:45

Atmoskop.cz
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
LMC
Nasazení
25. 12. 2019 - 31. 01. 2020
Mediamix
Creative director, copywriter
Account director

Společnost LMC zahájí dosud největší reklamní kampaň k propagaci služby Atmoskop.cz, stránky s hodnocením zaměstnavatelů z první ruky. Televizní spoty a rozsáhlá kampaň online v hodnotě 5,5 milionu Kč mají na web přivést každého, kdo hledá práci.

Nejrozsáhlejší kampaň, která kdy Atmoskop propagovala, odstartuje 25. prosince a bude pokračovat do 31. ledna. Zásah reklamy má být masivní - aspoň jednou by ji mělo vidět 80 % populace Česka, 70 % pak víc než pětkrát. Reklamní spoty se objeví v České televizi, na Nově a na Primě, kampaň bude silná také online. Cílem je zdvojnásobit znalost Atmoskopu, říká manažer projektu Adam Hazdra: „Atmoskop se má stát místem, které navštíví skutečně každý, než pošle životopis potenciálnímu zaměstnavateli.“

„Atmoskop.cz pomáhá lidem v rozhodování, který zaměstnavatel je pro ně nejvhodnější. Na Atmoskopu naleznou návštěvníci skoro 115.000 hodnocení bezmála 26.000 firem. Těží z něj i zaměstnavatelé. Lepší informace o přístupu a životě uvnitř vybrané společnosti přivedou kandidáty, kteří se do daného prostředí nejvíce hodí. Personalisté a manažeři navíc díky Atmoskopu získají přehled, čeho si zaměstnanci na práci u nich nejvíce cení a kde jsou naopak příležitosti ke zlepšení,“ uvádí LMC.