Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Loterie Korunka v nové kampani od BeefBrothers pouští štěstí pozpátku

Loterie ze skupiny Tipsport nasazuje do médií první větší kampaň po víc než třech letech.

  • 15. 09. 2020 21:10

Loterie Korunka odstartovala reklamní kampaň, jejímž hlavním cílem je podpořit povědomí o značce. Zároveň propaguje základní benefity, jimiž jsou nízká vstupní cena tiketu 10 Kč a frekvence losování dvakrát denně.

Kampaň stojí na kreativním konceptu agentury BeefBrothers, který v konkurenci 20 dalších návrhů od pěti agentur zvítězil v tendru, jenž přes všechna pandemická omezení proběhl letos na jaře. V rámci vítězného konceptu vznikl reklamní spot, jehož děj se odehrává pozpátku. Divák nejprve vidí výbuch radosti a až na konci se dozví jeho příčinu – výherní tiket Korunky. Spot režíroval Maroš Milčík, za kamerou stál Gašper Šnuderl.

Páteří komunikačního mixu startující kampaně Loterie Korunka je televize následovaná onlinem a reklamou na sociálních sítích, komunikací na pobočkách (Chance a Tipsportu, kde si lze Korunku vedle webu také vsadit) a v omezené míře i v dalších nadlinkových a podlinkových kanálech. „Koncept propojuje značku s pozitivní emocí, hravostí a optimismem. Ústřední sdělení K velké radosti stačí opravdu málo ilustruje jak nízkou cenu tiketu, tak disproporci mezi aktem jeho zakoupení a dopadem, který výhra pro život může mít,“ vysvětluje marketingový manažer Korunky Luboš Maxa.

Jde o první větší kampaň loterie Korunka po víc než třech letech. Podle ředitele Korunky Filipa Bocka budou napřesrok následovat další výrazné novinky v nabídce a s nimi spojené marketingové aktivity: „Chceme Korunku budovat jako moderní českou loterijní značku a firmu s rozmanitým spektrem produktů pro široké skupiny zákazníků, s hustou distribuční sítí a silným online prodejem.“

Loterie Korunka je součástí skupiny Tipsport, která v září a v říjnu nasadila ještě další dvě rozsáhlé kampaně, a to produktovou zdůrazňující komunitní charakter sázení s Tipsportem a Sázíme budoucnost s Nadací Tipsport. Skupina se tak stala jedním z největších inzerentů letošního podzimu na českém trhu.

Co je loterie Korunka

Číselnou hru Korunka spustila sázková kancelář Chance na svých pobočkách poprvé 17. května 1997. Od roku 2018 je součástí skupiny Tipsport, v roce 2019 prošla kompletním rebrandingem. Loterie je založena na principu kurzových sázek. To je nejvíc vidět na tiketech Korunka Kombi a Korunka Kombi plus, kdy si sázející může sestavit tiket podle svých představ a podle toho, jak velké riziko na tiketu chce mít. Losuje se dvakrát denně, sedm dní v týdnu, z osudí je vytaženo vždy šest čísel ze 49 a minimální výše sázky je 10 Kč. Korunku si klient může zahrát buď online nebo na všech pobočkách Chance a Tipsportu. Maximální možná výhra je až 12 milionů Kč, u některých her bere klient peníze už při uhodnutí jediného čísla. Výhry u Korunky jsou pevně dané a výherci se o ně s nikým nedělí. Korunka je také jediná číselná loterie v Česku, která dá sázkaři odměnu za každou jeho sázku. Ze všech loterií na trhu dává největší podíl sázek zpět na výhry.

Korunka: K velké radosti stačí opravdu málo (BeefBrothers)

Korunka: K velké radosti stačí opravdu málo (BeefBrothers)

K velké radosti stačí opravdu málo
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
14. 09. 2020