Atmedia slaví 15 let
Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DVTV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Serial Killer
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2023
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
      • SPM Media
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Blueglue
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dentsu Creative
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • Imminent
      • IMPnet
      • In creative
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Švejda Goldmann
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Can Media
      • Cruxo
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EssenceMediacom
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Success Story
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Aust
  • Data
  • Jobs
Navigace

Loterie Korunka v nové kampani od BeefBrothers pouští štěstí pozpátku

Loterie ze skupiny Tipsport nasazuje do médií první větší kampaň po víc než třech letech.

  • 15. 09. 2020 21:10

Loterie Korunka odstartovala reklamní kampaň, jejímž hlavním cílem je podpořit povědomí o značce. Zároveň propaguje základní benefity, jimiž jsou nízká vstupní cena tiketu 10 Kč a frekvence losování dvakrát denně.

Kampaň stojí na kreativním konceptu agentury BeefBrothers, který v konkurenci 20 dalších návrhů od pěti agentur zvítězil v tendru, jenž přes všechna pandemická omezení proběhl letos na jaře. V rámci vítězného konceptu vznikl reklamní spot, jehož děj se odehrává pozpátku. Divák nejprve vidí výbuch radosti a až na konci se dozví jeho příčinu – výherní tiket Korunky. Spot režíroval Maroš Milčík, za kamerou stál Gašper Šnuderl.

Páteří komunikačního mixu startující kampaně Loterie Korunka je televize následovaná onlinem a reklamou na sociálních sítích, komunikací na pobočkách (Chance a Tipsportu, kde si lze Korunku vedle webu také vsadit) a v omezené míře i v dalších nadlinkových a podlinkových kanálech. „Koncept propojuje značku s pozitivní emocí, hravostí a optimismem. Ústřední sdělení K velké radosti stačí opravdu málo ilustruje jak nízkou cenu tiketu, tak disproporci mezi aktem jeho zakoupení a dopadem, který výhra pro život může mít,“ vysvětluje marketingový manažer Korunky Luboš Maxa.

Jde o první větší kampaň loterie Korunka po víc než třech letech. Podle ředitele Korunky Filipa Bocka budou napřesrok následovat další výrazné novinky v nabídce a s nimi spojené marketingové aktivity: „Chceme Korunku budovat jako moderní českou loterijní značku a firmu s rozmanitým spektrem produktů pro široké skupiny zákazníků, s hustou distribuční sítí a silným online prodejem.“

Loterie Korunka je součástí skupiny Tipsport, která v září a v říjnu nasadila ještě další dvě rozsáhlé kampaně, a to produktovou zdůrazňující komunitní charakter sázení s Tipsportem a Sázíme budoucnost s Nadací Tipsport. Skupina se tak stala jedním z největších inzerentů letošního podzimu na českém trhu.

Co je loterie Korunka

Číselnou hru Korunka spustila sázková kancelář Chance na svých pobočkách poprvé 17. května 1997. Od roku 2018 je součástí skupiny Tipsport, v roce 2019 prošla kompletním rebrandingem. Loterie je založena na principu kurzových sázek. To je nejvíc vidět na tiketech Korunka Kombi a Korunka Kombi plus, kdy si sázející může sestavit tiket podle svých představ a podle toho, jak velké riziko na tiketu chce mít. Losuje se dvakrát denně, sedm dní v týdnu, z osudí je vytaženo vždy šest čísel ze 49 a minimální výše sázky je 10 Kč. Korunku si klient může zahrát buď online nebo na všech pobočkách Chance a Tipsportu. Maximální možná výhra je až 12 milionů Kč, u některých her bere klient peníze už při uhodnutí jediného čísla. Výhry u Korunky jsou pevně dané a výherci se o ně s nikým nedělí. Korunka je také jediná číselná loterie v Česku, která dá sázkaři odměnu za každou jeho sázku. Ze všech loterií na trhu dává největší podíl sázek zpět na výhry.

Korunka: K velké radosti stačí opravdu málo (BeefBrothers)

Korunka: K velké radosti stačí opravdu málo (BeefBrothers)

K velké radosti stačí opravdu málo
Kreativní agentura
BeefBrothers
Značka
Korunka
Klient
Tipsport
Nasazení
14. 09. 2020
Obor
Komerční služby veřejnosti
Režie
Maroš Milčík
Kamera
Gašper Šnuderl
44%
Tweet
  • BeefBrothers
Pár kliků a v hospodě mám plno
  • Kolega do kanceláře / 30 000 – 58 000 Kč / NÁSTUP IHNED
  • Chcete se stát specialistou v našem marketingu a PR?
  • Práce v kanceláři / vhodná pro absolventy / nástup IHNED
  • MARKETINGOVÝ+OBCHODNÍ MANAŽER-IT bezpečnost, identifikace
  • CRM Specialist
  • Marketing Client Partner -Oncology projects (WT)
  • Account Manager pro Seznam.cz
  • Hledáte jistotu? V našem týmu ji najdete - Obchodník- Praha
  • Obchodník s AJ
  • PPC Specialista
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
Sledujte nový rozhovor

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Kam směřuje digitální marketing? Sir Martin Sorrell a další předpovídali na DMEXCO

Kam směřuje digitální marketing? Sir Martin Sorrell a další předpovídali na DMEXCO

„Jásal jsem dřív, než jsem reklamu viděl.“ Globální Livesport se líbí o fous víc než Fortuna
Reklamní katovna

„Jásal jsem dřív, než jsem reklamu viděl.“ Globální Livesport se líbí o fous víc než Fortuna

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
Šestý ročník televizní přehlídky v Brně

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier
Předplatitelská platforma rebranduje

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Národní galerie reklamy

Elektrická liška Eli v nové kampani PRE oznamuje zlevňování energií

Elektrická liška Eli v nové kampani PRE oznamuje zlevňování energií

„Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň

„Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň

Fortuna uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept od Publicisu

Fortuna uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept od Publicisu

„Jsme lékárníci.“ Síť lékáren Dr. Max spouští velkou náborovou kampaň

„Jsme lékárníci.“ Síť lékáren Dr. Max spouští velkou náborovou kampaň

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Creative Pro určuje směr udržitelných eventů, z Conventy si odnášejí zlato
  • Budějovický Budvar volá Sláva pivu! Identitu nového pivního festivalu vytvořilo studio Semibold
  • Analýza výkonu 140 influencerských kampaní, které prošly agenturou WOO
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Advisio spolupracuje s Potten & Pannen - Staněk

Advisio spolupracuje s Potten & Pannen - Staněk

Best Communications pracuje pro Mandarin Oriental Prague

Best Communications pracuje pro Mandarin Oriental Prague

Štěpán Kozub bude Jaroslav Hašek, ve filmu o české literární legendě
Premiéra se chystá na rok 2025

Štěpán Kozub bude Jaroslav Hašek, ve filmu o české literární legendě

Hnutí ANO napadlo u Ústavního soudu zpřísnění „lex Babiš“

Hnutí ANO napadlo u Ústavního soudu zpřísnění „lex Babiš“

Asociace online vydavatelů přibírá Internet Info

Asociace online vydavatelů přibírá Internet Info

Globus si vybral Mark BBDO pro svůj dlouhodobý komunikační koncept 
Nová agentura střídá C3

Globus si vybral Mark BBDO pro svůj dlouhodobý komunikační koncept 

David Klimeš: Nadační fond nezávislé žurnalistiky bude průhlednější
Sledujte nový rozhovor

David Klimeš: Nadační fond nezávislé žurnalistiky bude průhlednější

Tomáš Braverman po 10 letech v čele Heureky končí, střídá ho David Chmelař
Střídání krátce po odchodu Rockaway

Tomáš Braverman po 10 letech v čele Heureky končí, střídá ho David Chmelař

Agentura Lesensky.cz se stará o pět nových klientů

Agentura Lesensky.cz se stará o pět nových klientů

Michaela Papežová odchází z FYI Prague, vedení agentury posílí Michal Marek
Po dvou letech na volnou nohu

Michaela Papežová odchází z FYI Prague, vedení agentury posílí Michal Marek

Do Pepr Consulting přicházejí Eva Gajdošová a Daniel Ryl

Do Pepr Consulting přicházejí Eva Gajdošová a Daniel Ryl

Marketing Mondelez v regionu řídí Colin O’Toole

Marketing Mondelez v regionu řídí Colin O’Toole

další články
Buduj značku

Nedělní příloha internetu

  • Streamingové platformy neporostou do nebe. Nevadí
  • USA versus Google. Začalo historické antimonopolní řízení
  • Novinářský matador hledá udržitelné zpravodajství. Nedostatečně, přesto podnětně
všechna vydání přílohy →

Volná místa

LCG New Media Social Media Specialist & Graphic
Comtech Can Media Planner
Katz83 Social Media Specialist
World of Online Head of Digital
World of Online Graphic Designer
VMLY&R Prague Senior Account Manager
Katz83 Social Media Specialist pro podcast Insider
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Korespondenční adresa
Ondřej Aust
Dětská 2521/74
100 00 Praha 10


Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT