Lukačevič, Pithartová i Trojan lákají na zlevněné studentské předplatné Respektu

Abonmá na sto dní za stovku propagují „influenceři“ z oblasti vědy, kultury či práv žen.

  • 25. 05. 2021 00:00

Miloš Říha v kampani Respektu

Miloš Říha v kampani Respektu

Daniel Pražák v kampani Respektu

Daniel Pražák v kampani Respektu

Johanna Nejedlová v kampani Respektu

Johanna Nejedlová v kampani Respektu

Jan Lukačevič v kampani Respektu

Jan Lukačevič v kampani Respektu

Josef Trojan v kampani Respektu

Josef Trojan v kampani Respektu

Anežka Pithartová v kampani Respektu

Anežka Pithartová v kampani Respektu

Šest osobností z oblasti vědy, umění či vzdělávání se objevuje v nové kampani časopisu Respekt od agentury VCCP. Svůj vliv na sociálních sítích se snaží využít k popularizaci témat, která současní influenceři často přehlíží. „Kampaní chceme podpořit mezi mladými zájem o vzdělávání se v důležitých tématech současné doby,“ říká Pavel Volčík, head of brand marketing mediálního domu Economia. Pod heslem Na sto dní za stovku láká týdeník nové předplatitele z řad studentů.

„Být influencer nemusí znamenat jen točit videa o kosmetice, zdravém životním stylu a cestování. Influencerem se může stát každý z nás, kdo se pokusí ovlivnit to, jak svět kolem něj funguje,“ popisuje myšlenku kampaně copywriter VCCP Jindřich Jinoch. V kampani tak vystupují Jan Lukačevič, který v posledním roce mobilizoval veřejnost programem Energii lékařům, ředitel Skautského institutu Miloš Říha, dál protagonistka výrazného dokumentu V síti Anežka Pithartová, herec Josef Trojan, zakladatelka organizace Konsent Johanna Nejedlová a učitel Daniel Pražák.

Fotografie si vzal na starost fotograf Miro Minarovych. Kampaň je k vidění v online a tištěných médiích od poloviny května.

Spolupráce VCCP a mediálního domu Economia navazuje na dřívější kampaně pro zpravodajský web Aktuálně.cz či týdeník Ekonom.

Na sto dní za stovku
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
24. 05. 2021
Mediamix