Madeta rebranduje svůj produkt Tvaroh & jogurt kampaní od Saatchi & Saatchi

Repositioning produktu reaguje na trend směrem k zdravému a aktivnímu životnímu stylu.

  • 09. 02. 2021 12:00

Mlékárna Madeta mění positioning svého mléčného výrobku Jihočeský tvaroh & jogurt. V nově spuštěné kampani se zaměřuje na jeho novou neochucenou variantu, kterou prezentuje jako ideální produkt pro zákazníky se zájmem o vyváženou stravu a aktivní životní styl. V souvislosti se změnou positioningu Madeta představila také novou minimalistickou grafiku produktu.

Kampaň vytvořila agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe, která pro Madetu připravila také nedávnou kampaň na produkt Cottage. Kreativní koncept je postaven na propojení produktu s volnočasovými aktivitami a představuje ho jako vhodnou svačinu nejen ke sportu a dalším aktivitám. Kampaň běží od 8. února v televizi, online a rádiu.

Klíčová vizuál kampaně na produkt Tvaroh & jogurt

Klíčová vizuál kampaně na produkt Tvaroh & jogurt

„Repositioningem produktu reagujeme na současné trendy směřující k zdravému a aktivnímu životnímu stylu. Výrazně jsme zjednodušili design a změnili název produktu na Jihočeský tvaroh & jogurt. Klademe tak větší důraz na vyrovnanost a harmonii obou složek v produktu. Claimem celé kampaně je Energie tvarohu & lehkost jogurtu. Právě tato přízviska nejlépe vystihují atmosféru produktu. V rámci spotu jsme se ve spolupráci s kreativní agenturou Saatchi & Saatchi zaměřili - kromě energie a lehkosti - také na radost z pohybu,“ říká Matěj Jiránek, produktový manažer Madety.

Energie tvarohu & lehkost jogurtu
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
08. 02. 2021
Mediamix