Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Mall.cz i letos uvádí vánoční píseň, po Ewě Farne a Chinaski zpívá Marek Ztracený

E-shop potřetí přichází s původní vánoční písní. Je třetí, finální fází jeho vánoční kampaně.

  • 05. 12. 2019 13:00

Marek Ztracený v novém klipu Mall.cz

Marek Ztracený v novém klipu Mall.cz

Natáčení klipu Marka Ztraceného pro Mall.cz

Natáčení klipu Marka Ztraceného pro Mall.cz

Stačí věřit
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix

Letošní vánoční kampaň e-shopu Mall.cz podpoří nová píseň zpěváka Marka Ztraceného. Nová vánoční píseň má název Stačí věřit a videoklip k ní exkluzivně uvádí internetová televize Mall.tv. Jde o finální fázi letošní vánoční kampaně, kterou Mall.cz pod heslem S námi Vánoce v klidu přežijete spustil už v polovině září a navázalo na ní říjnové Black Friday.

„S vánoční písní pokračujeme v úspěšné tradici, kterou jsme zahájili před dvěma lety spojením s Ewou Farnou a v loňském roce spoluprací s kapelou Chinaski a Katarínou Knechtovou. Letos byl jasnou volbou autor několika hitů Marek Ztracený. Přidáním písně do kampaně chceme lidem udělat dobrou náladu a aspoň trochu zpříjemnit Vánoce,“ říká Tomáš Punar, commercial marketing director v Mall Group. Videoklip bude týden jenom na Mall.tv, pak i na Facebooku a YouTube.

Vánoční singl je autorskou záležitostí Ztraceného, který ho připravil pod producentským dohledem Dalibora Cidlinského juniora. Videoklip k nové písni realizovali Jaroslav Zderadička a Daniel Horník z FilmZlicinCompany.

S Farnou Mall.cz v roce 2017 uvedl Vánoce na míru, s Chinaski pak o rok později Milióóóny přání. Úryvky písně se přitom objevily v televizních i rádiových spotech stejně jako na internetu.

Své vánoční písně pravidelně chystají například také rádio Evropa 2 a velký ohlas vzbudila loňská kampaň e-shopu Vivantis s Písní smutných holek.