Mall.cz uvádí nový koncept, ve vánoční kampani představuje animovaného slona

Kreativní koncept vznikl inhouse ve spolupráci s kreativním ředitelem Pavlem Přibylem.

  • 02. 12. 2020 16:45

Internetový prodejce Mall.cz spustil novou vánoční kampaň Malé i velké radosti pro všechny. Její kreativní koncept vznikl v interním marketingovém týmu ve spolupráci s kreativním ředitelem Pavlem Wilhelmem Přibylem a produkcí internetové televize Mall.tv. E-shop chce lidem letos ukázat, že Vánoce jsou o malých i velkých radostech. Ať už je to drobný dárek, dobrý skutek nebo velké gesto, Vánoce by těchto momentů měly být plné. Kampaň potrvá do 23. prosince a je lokalizovaná pro Slovensko. Animaci pro ni zajistily BareBear Production a PFX, hudbu Iamviliam. Mall.cz zároveň startuje svůj nový komunikační koncept se sloním hrdinou. Závěrečná část kampaně je naplánována ke spuštění na 16. prosince.

„Mallu dlouhodobě chyběl skutečně distinktivní prvek, proto jsme hledali charakter, ke kterému si zákazníci vybudují pozitivní vztah a který nám s nimi pomůže zábavnou a neotřelou formou komunikovat,“ říká k nové postavě slona Martin Komora, marketingový ředitel Mall.cz. „Náš charakter je dlouholetý zaměstnanec Mall.cz, který svou práci miluje nadevše. Zná ve firmě každý kout, každý produkt i každou akci a za každým jeho kouskem najdou zákazníci vždy užitečnou informaci. Je nadšený a dobrosrdečný a pro zákazníky by se doslova rozkrájel, proto věříme, že si je získá.“​

V televizi budou vždy nasazeny dva spoty - brandový o délce 30 vteřin a taktické produktové spoty se stopáží 20 vteřin. Spoty poběží na kanálech Prima Group. Kampaň je 360° a poběží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích a doplní ji komunikace na víc než 700 výdejních místech a Mall Shopech.

Malé i velké radosti pro všechny
Produkční agentury
Značka
Klient
Nasazení
30. 11. 2020 - 23. 12. 2020
Spolupráce na kreativním konceptu
Animační producent
Voiceover a hlas slona