„Máte páru?“ Gorenje postavila do obchodního centra svou mluvící pračku

Netradiční kampaň agentury Innovate propaguje pračky s parním generátorem SteamTech.

  • 07. 12. 2020 10:00

Jaké je to mít páru? Věc, kterou si každý vysvětlí jinak – být chytrý, umět něco speciálního, mít pořádnou sílu. Výrobce domácích spotřebičů Gorenje v nové kampani Mám páru podporuje všechny, kteří se nebojí zkoušet nové věci. Kampaň stojí na tom, že pračky Gorenje s parním generátorem SteamTech nahrazují dosavadní užívání aviváže ošetřením párou, které zbavuje oblečení záhybů, zápachu a bakterií, přičemž chytrou technologii využívá ve škále modelů a páru tak může mít každý.

Aktuální kampaň z produkce kreativní agentury Innovate odstartovala mluvící pračka. Ta oslovovala kolemjdoucí v pražském Obchodním centru Letňany a dala vzniknout řadě zajímavých momentů. Lidé tancovali, dělali jógu a velkým překvapením byl nejlepší český baseballista v Americe Martin Červenka, který ukázal, že nadhozený míč chytí kdekoliv, klidně uprostřed nákupního centra.

Gorenje: Mám pár (Innovate)

Gorenje: Mám páru (Innovate)

Gorenje: Mám pár (Innovate)

Gorenje: Mám páru (Innovate)

Gorenje: Mám pár (Innovate)

Gorenje: Mám páru (Innovate)

Zákazníkům, kteří si do konce prosince pořídí právě pračku s technologií SteamTech, mohou od Gorenje získat odměnu. K tomu je třeba vyplnit formulář na www.mamparu.cz. Mezi výhry patří poukazy v hodnotě 5.000 Kč a řada dalších slev na jakékoliv vybrané zboží od Intersportu. Slevy a poukazy lze využít na e-shopu i na kamenných pobočkách.

Gorenje má páru
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentury
Produkční agentury
Značka
Klient
Nasazení
21. 09. 2020 - 30. 12. 2020
Sociální sítě
Creative director