Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Matěj Ruppert odemyká metropoli „praklíčem“, klíčem od Prahy, bez davů

Už jedna noc v hotelu vám odemkne celé město, láká turisty před létem spot od Brainz.

  • 23. 06. 2020 21:40

Městská firma Prague City Tourism zve v nové kampani od Brainz Studios české turisty na návštěvu hlavního města. Hlavní tváří je Matěj Ruppert, herec a zpěvák kapely Monkey Business. Spot je součástí marketingové kampaně pražského magistrátu na podporu cestovního ruchu V Praze jako doma. Kampaň, kterou Brainz Studios vytvořili ve spolupráci s filmovou produkcí Boogie Films, vznikla během pouhých tří týdnů. Natáčení probíhalo v režii Novák & Nguyen.

„Jako hlavní motiv jsme zvolili zlatý klíč k metropoli. V minulosti jej magistrát předával významným osobnostem, letos ho v hero spotu z rukou Matěje Rupperta nabídneme všem. Praha bude tentokrát bez davů a se spoustou zážitků zdarma, jako doma,” vysvětluje koncept jeden ze spoluautorů Jakub Smoljak. Kampaň propaguje bodový systém, který magistrát představil v rámci nového plánu na restart cestovního ruchu na počátku června. Výměnou za noc v pražském hotelu totiž návštěvníci dostanou poukázky na vybrané služby, jako je vstup do botanické či zoologické zahrady, planetária, muzea a galerie hlavního města Prahy a mnoho dalších atraktivních míst.

Komunikace kombinuje online, social, print a out-of-home. Všechny složky pak společně odkazují na web vprazejakodoma.cz, opět z dílny Brainz Studios. Vedle hlavního spotu vzniklo několik doprovodných videí, které oslovují rozdílné cílové skupiny nebo jen čistě baví. Celá kampaň poběží napříč českými regiony od července do konce září. Výhledově se rozšíří také na sousední země, odkud budou lidé moci přicestovat.

Odemkněte si Prahu
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 07. 2020 - 30. 09. 2020
Protagonista
Kreativní supervize
Kreativní supervize
Kreativní koncept
Kreativní koncept
Kreativní koncept
Art director
Account manager