Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Mattoni Margaritu s příchutí manga uvádí lehce mexický spot od Peppermintu

Režisér Ruy Okamura chtěl zapamatovatelnosti spotu dosáhnout výběrem představitelů.

  • 21. 07. 2019 12:15

Minerální voda Mattoni z produkce Karlovarských minerálních vod představuje novou příchuť Margarita s mangem. S létem ji propaguje heslo Nemíchej, vychutnej!, které odkazuje na rychlost přípravy drinku. „Nachladíte, do sklenice přidáte pár kostek ledu a hned máte hotový osvěžující letní drink,“ přesvědčuje brand manažer Mattoni Jan Kolafa. Limitovaná edice Mattoni Margarita s příchutí mango je v prodeji v lahvích o objemu 1,5 l s doporučenou maloobchodní cenou 18,90 Kč.

Mattoni Margarita s mangem

Mattoni Margarita s mangem

Kreativu kampaně připravila agentura Peppermint. „Snažili jsme se přijít s  jednoduchou myšlenkou, která ukáže Margaritu jako příjemný osvěžující letní nápoj s lehkým mexickým twistem, a přitom stále zůstane v českém prostředí. Spot režíroval Ruy Okamura, který kladl důraz na výrazný casting, aby reklama byla zapamatovatelná,“ říká ředitelka Peppermintu Petra Blažková.

Mattoni Margarita s mangem

Inzerát na Mattoni Margarita s mangem

Nemíchej, vychutnej!
Kreativní agentura
Značka
Mediamix