Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

mBank pokračuje s ilustracemi od Surovcové, kreslená nula je balón

Česká pobočka polské banky v dalším ilustrovaném spotu propaguje svou mPůjčku.

  • 21. 05. 2019 22:35

mBanka: mPůjčka (Loosers)

mBanka: mPůjčka (Loosers)

Vaše první půjčka za 0 %
Kreativní agentury
Mediální agentura
Značka
Klient
Ilustrace

Dva měsíce od spuštění nového komunikačního konceptu přichází mBank s další kampaní od agentury Loosers. Komunikaci mKarty Svět nyní v televizi a v dalších médiích střídá kampaň na podporu mPůjčky. Jedná se o půjčku zdarma, u které klient neplatí po dobu splácení žádný úrok. Splátky lze rozložit až do 24 měsíců.

Kampaň se drží ilustrovaného vizuálního stylu, který akcentuje hlavní hodnoty banky – mobilitu a jednoduchost. “Nový komunikační koncept se nám osvědčil. První výsledky ukazují, že jsme se vydali správným směrem. Kampaň funguje imageově i akvizičně,“ pochvaluje si Tereza Froňková, marketingová ředitelka mBank pro Česko a Slovensko.

Výrobu spotu zajistili Loosers ve své inhouse produkci, o animace se postaralo studio Eallin s ilustrátorkou Lucií Surovcovou. Kampaň na sociálních sítích je v režii agentury Ewing PR, média nakupoval Starcom. Komunikace se objeví ve všech komunikačních kanálech mBank, v onlinu, na pobočkách, v televizi na stanicích skupiny Prima, v outdooru a na sociálních sítích. Kampaň se rozšiřuje po Česku také na Slovensko.

mBanka: mPůjčka (Loosers)

mBanka: mPůjčka (Loosers)