Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

McDonald’s na billboardech od DDB nabádal řidiče, aby nejezdili hladoví

Kdo má hlad, není nikdy stoprocentně soustředěný, tvrdí venkovní kampaň fast foodu.

  • 12. 12. 2019 16:30

McDonald's: McSafe (DDB Prague)

McDonald's: McSafe Drive (DDB Prague)

McDonald's: McSafe (DDB Prague)

McDonald's: McSafe Drive (DDB Prague)

McDonald's: McSafe (DDB Prague)

McDonald's: McSafe Drive (DDB Prague)

Jak spolu souvisí jídlo a bezpečnost na silnicích? Kdo má hlad, není nikdy stoprocentně soustředěný, a to platí i za volantem. Proto fast food McDonald’s, který je se svým konceptem McDrive největším řetězcem občerstvení pro řidiče, společně s agenturou DDB realizoval jednoduchou osvětovou kampaň.

„Vizuály jsou inspirované nezaměnitelným logem McDonald’s. Jeho křivky jsme proměnili v kužely světel, tachometr nebo bezpečnostní pás – tři motivy, které symbolizují tři časté prohřešky proti pravidlům provozu,“ řekl za DDB Denis Dudek, jeden z autorů kampaně.

Billboardy, které byly na českých silnicích k vidění od 1. do 28. listopadu, měly řidičům připomenout, že bezpečnost je vždy na prvním místě.

McSafe Drive
Kreativní agentura
Značka
Nasazení
01. 11. 2019 - 28. 11. 2019
Mediamix
Chief creative officer
Creative director
Business director
Business director
Copywriter
Junior account manager
Art director
Art director