McDonald’s ve spotu děkuje svým zaměstnancům za nasazení během pandemie

Televizní spot vyšel z komunikačního projektu, na němž se podílejí všechny agentury firmy.

  • 30. 06. 2021 20:00

Provozovatel rychlého občerstvení McDonald’s ve svém novém televizním spotu děkuje zaměstnancům za přístup a nasazení v nelehkém období pandemie. „Zákaznická zkušenost v restauraci je jedním z klíčových hybatelů vnímání značky a všichni naši zaměstnanci si zaslouží poděkování za to, jak skvěle zvládli období covidu, ačkoliv to nebylo vždy jednoduché. Vždyť naše restaurace jely prakticky non-stop. V čase, kdy byly restaurace zavřeny, se stal McDonald‘s se svým McDrivem a McDelivery jistotou pro mnohé z nás, proto chceme takto veřejně poděkovat všem našim zaměstnancům, že to zvládli a byli tu vždy pro naše hosty,“ říká marketingový ředitel McDonald’s pro Česko a Slovensko Martin Troup.

Televizní spot je součástí rozsáhlého komunikačního projektu, na kterém se podílely všechny agentury, které s McDonald’s spolupracují. Strategickým partnerem pro tento koncept je kreativní agentura DDB, spot režíroval Marek Partyš, o produkci se postarala společnost Bistro Films. Televizní spot poběží na kanálech televize Prima celé léto, objevovat se bude i v online prostředí. Právě nákup médií má na starosti agentura OMD, komunikace v regionech jde pak za agenturou MSL. Do komunikace je zapojeno i HR oddělení McDonald’s a interní komunikační kanály firmy.

Poděkování zaměstnancům
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
MSL
Produkční agentura
Značka
Mediamix