Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

McShakespeare s nanuky Míša chce po lidech, aby v přírodě sbírali odpadky

Zmrzlinu a pomůcky pro úklid slibuje Unilever všem, kdo přihlásí vlastní uklízecí akci.

  • 14. 06. 2019 12:00

O kousek lepší Česko a Slovensko
Kreativní agentura
Značka
Klient
Mediamix
Creative director, copywriter

Tradiční značka zmrzliny Míša přizvala agenturu McShakespeare a s její pomocí odstartovala iniciativu O kousek lepší Česko a Slovensko. Značka se rozhodla využít své dlouhé tradice - na trhu je od roku 1962 - a chce udělat něco pro dobro společnosti. Zaměřila se na přírodu, chce motivovat lidi, aby nevyhazovali odpadky v přírodě a třeba i posbírali ty, které tam zanechali jiní. Na microsite kampaně se můžou uživatelé zapojit několika způsoby – od sdílení fotky s hashtagem #okouseklepsi až po organizaci uklízecí akce na vybraném místě, s jejíž organizací Míša pomůže a dodá uklízecí soupravy a zmrzlinu pro účastníky.

Agentura McShakespeare pomohla s exekucí aktivit v kampani, včetně natočení videí a vytvoření dalších formátů, jež mají uživatele zaujmout v digitálním prostředí. Videa se točila v pražské Divoké Šárce a režíroval je Matěj Štěpán, nová posila McShakespearu, podle scénářů Ivy Hadj Moussa, kreativní ředitelky agentury. „Neděláme žádnou agitku, ale chceme ukázat, že stačí málo, a příroda může být o kousek hezčí. Když se zvedneme z gauče a něco pro lepší Česko opravdu uděláme, získáme na tom i my sami. Pak i ta odměna v podobě nanuka Míši chutná o kousek lépe. A to se snažíme kampaní říct,” vysvětluje Pavlína Bursová, brand manažerka Míši.

Do letní kampaně, která oficiálně začíná eventy v Třebíči a Bratislavě, se zapojí i vybraní influenceři, mezi nimi Patricie Solaříková či Patrik Paulinyi.