Národní galerie reklamy
Direct
- „Za kulturou, či turistikou? „Za kulturistikou!“ České dráhy vezou Trojana do Vídně
- Škoda Auto ukazuje u hokeje nové logo a spoty s rolbařem Zbyňou z Lajny
- Horalky mají první novinku od roku 1965, mladým ji ukazují jako smartphone
- „Oklepeš se ze všeho.“ Výrobce triček CityZen spustil televizní kampaň
- Místo Kingswoodu bude Jablečný cider, Frisco přidává také koktejlový Fiztonic
- „Kluk z plakátu“ Petr Čtvrtníček propaguje e-shop na billboardy Plakátov.cz
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Po dvou letech v Rohlíku
Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News

Pavel Jína přebírá globální komunikaci
Novou mluvčí českého zastoupení Škoda Auto je Michaela Sklenářová

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Vladimír Pikora za ANO neuspěl
Do rady pro vysílání zvoleni kandidáti vládní koalice Marek Poledníček a Petr Buchta

Letos rekordní počet přihlášek
Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž

Turnaj zaujal 4,8 milionu diváků
Mistrovství světa v hokeji letos na ČT sledovalo o půl milionu lidí míň než loni

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia