Národní galerie reklamy
Social
- Kampaň Fondee ukazuje Brno i Bratislavu budoucnosti, přidala noviny Zítra Dnes
- Ondrášovka se mění, novou podobu představuje televizní spot od B&T
- Kaufland přichází s konceptem chytré domácnosti, ve spotu zní Parov Stelar
- Řetězec Lidl láká zákazníky novou kampaní, nazval ji Jednoduše
- Kaufland přichází s konceptem chytré domácnosti, ve spotu zní Parov Stelar
- Ondrášovka se mění, novou podobu představuje televizní spot od B&T
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

V čele Lukáš Vožda a Jakub Kaláb
Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

Dynamických CLV je v metru už 70
MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus

Sáhnou po letácích i e-shopy?
Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Tendr doručovatele má vítěze
Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media

Vybíráme ze spotřebního koše
Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

"Bylo to málo? Ještě přidám!"
Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Pohlcení Adexpresu se završí na podzim
Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

O nejlepší text ve veřejném prostoru
Klub copywriterů zahajuje 11. ročník Zlatého pera

Nové nástroje od výzkumných agentur
DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu

Čerstvé výsledky Radioprojektu
Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů

Po pěti letech zpět v televizi