Místo na pivo choďte na umělce za výčepem, vyzývá v nové kampani Pilsner Urquell

Čepování piva popisuje David Matásek jako divadelní představení. Kampaň je od Socialists.

  • 07. 10. 2021 00:00

Z agentury Socialists loni vzešla první slovenská kampaň na zvýšení povědomí o práci Master Bartenderů a o kvalitě čepovaného piva Pilsner Urquell, kterou agentura nakonec adaptovala i pro Česko. Letos přišlo od klienta zadání na kampaň rovnou pro obě země. Letošní koncept vychází z myšlenky, že lidi nemají chodit jen na pivo, ale začít chodit na výčepního, jako chodí do divadla nebo na koncert na svého oblíbeného umělce.

„Podařilo se najít takový kreativní koncept, který pomocí divadelní metafory posouvá řemeslo výčepních na piedestal v gastronomii. Pevně věříme, že díky této kampani vzbudíme ještě větší zájem široké veřejnosti o Master Bartendery a jejich umění,“ uvedl Jan Toloch, junior brand manager Pilsner Urquell. Umělecká metafora se přenesla do spotu určeného pro online, v němž se ukazují současní vítězové soutěže Pilsner Urquell Master Bartender. Načepování dokonalého půllitru se ve spotu proměnilo v divadelní představení, které doprovázel hlas Marka Majeského ve slovenské a Davida Matáska v české verzi videa.

Spot se natáčel v pražském podniku Červený jelen pod taktovkou režiséra Davida Chvátala, v produkci Silencio. Spolu s natáčením probíhala fotoprodukce, o níž se postaral Tomáš Mikule. Mistry výčepů bude možné kromě jejich domovských podniků vidět v kampani, která využije příspěvky na sociálních sítích a také na venkovních nosičích. Součástí kampaně je i soutěž na Facebooku o poukaz na 20 načepovaných hladinek.

Umělci za výčepem
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Mediamix
Idea & copy
Graphic design
Social media
Fotografie