Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Mistr slam poetry Masařík rýmuje pro České dráhy, prodává mladým aplikaci

Matěj Masařík alias Metoděj Constantin přibližuje výhody mobilní apky Vlakem na výlet.

  • 10. 07. 2019 17:00

Pojď se bavit s apkou Vlakem na výlet
Kreativní agentura
Značka
Creative director
Creative director
Copywriter
Art director
Kostýmy, makeup
Brand director
Copywriter, herec

České dráhy se s novou aplikací Vlakem na výlet pustily do letní kampaně pro mladé. Jejím účelem je seznámit studenty do 26 let s možností jezdit vlakem na prázdninové výlety za koupáním, hudebními festivaly, gastronomií a sportem, kterými je aplikace doslova nabitá. Navíc je upozorňují i na stálou 75% slevu na jízdném. Za kampaní, jež vznikla v rekordně krátké době a vyžadovala značnou flexibilitu zúčastněných, stojí agentura Havas.

S kampaňovým spotem se mladí setkají převážně v online médiích, na sociálních sítích, v hudební televizi Óčko a v letních kinech po celé republice. Průvodcem spotu je Matěj Masařík alias Metoděj Constantin, moderátor, copywriter, herec a improvizátor v jedné osobě, který mimochodem vyhrál i mistrovství republiky ve slam poetry a stal se i českým šampionem mezinárodní rapové soutěže End of the Weak. Jeho rýmovaný slamový přednes z online spotu se dostal v mírně upravené verzi i do rádií.