Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

„Mistři od fochu z Modletic“ reprezentují novou značku masa v Kauflandu

Uvedením nové privátní značky chce řetězec zdůraznit kvalitu a původ masa, jež prodává.

  • 22. 07. 2020 08:00

Obal

Blíž o značce

Obchodní řetězec Kaufland představuje novou značku masných výrobků K-mistři od fochu z Modletic. „Masné výrobky s touto značkou jsou zpracovány ve vlastním masozávodě Kauflandu v Modleticích zkušenými řezníky s dlouholetou praxí a profesionalitou, kteří dbají na kvalitu suroviny a zpracování. Ve všech prodejnách Kaufland lze pod touto značkou pořídit produkty, za nimiž stojí poctivé řemeslo a dlouholeté zkušenosti mistrů řezníků, kvalita a čerstvost suroviny,“ uvádí prodejce.

Kvalitě a původu masa věnují spotřebitelé čím dál větší pozornost, proto Kaufland reaguje kampaní, v níž jsou hlavními tvářemi jeho řezničtí mistři. Pod novou značkou nabízí řetězec už víc než 110 produktů - například mletá masa, žebírka, kýtu bez kosti, panenku, anglickou slaninu či variace uzených mas. Sortiment je přizpůsobován dané sezóně. V právě probíhajícím letním období je rozšiřován třebaklobásy, čevabčiči a další výrobky na gril. Z Modletic do prodejen Kauflandu denně odjíždí přes 100 tun masa a masných výrobků.

K-mistři od fochu z Modletic

K-mistři od fochu z Modletic

K-mistři od fochu z Modletic

K-mistři od fochu z Modletic

K-mistři od fochu z Modletic

K-mistři od fochu z Modletic

K-mistři od fochu z Modletic

K-mistři od fochu z Modletic

K-mistři od fochu z Modletic

K-mistři od fochu z Modletic

K-mistři od fochu z Modletic
Kreativní agentura
Mediální agentura
Značka
Mediamix